掃呢頁CODE去手機

2015年5月11日 星期一

蔡思貝唔覺「14肌男」吸引:個個有家室 蔡思貝,



蔡思貝唔覺得陪跑嘅「肌男」吸引,仲話個個都有家室o添!

next 1/1 pre

思貝話練跑係想出汗發洩吓!

next 1/1 pre

思貝話當日跑步只係約咗師傅,而其他男士大部分都係第一次見!

next 1/1 pre

思貝帶埋媽咪及嫲嫲一齊出活動。

next 1/1 pre

忙爆嘅思貝透露只係夠時間請媽咪同嫲嫲食下午茶,之後就要繼續做嘢!

next 1/1 pre

前港姐蔡思貝(Sisley)今日到油塘商場出席「康乃馨大行動2015」活動,更帶同媽咪和嫲嫲亮相,只見三位餅印一樣,似足Sisley一樣咁青春有魅力!不過Sisley最近工作繁忙,只能夠請二位食下午茶後又要繼續工作。

練跑出汗為發洩

提到早前她被拍到與14個猛男在運動場上共跑,她就解釋謂當天是約了從事懲教署的跑步師傅練跑,而那些赤裸男士只是師傅另外的徒弟,大部分都只是首次見面,說:「我細細個十幾歲就跟佢練跑,我見最近有啲空檔所以想出身汗,當係發洩吓又好。(為咩發洩?)出汗等身體啲毒素排出嚟啫!(肌男吸引?)唔吸引呀!佢哋個個都有家室!最主要都係想見我師傅,我好尊敬佢,佢雖然係嚴肅,但對我好好。」Sisley更透露被師傅建議多練跑參加比賽,直認小時候曾在賽跑比賽中得獎!

鍾意就快D Share啦!