掃呢頁CODE去手機

2015年5月10日 星期日

徐若瑄趁母親節公布BB性別 徐若瑄,



徐若瑄上載一張bb的超聲波照片,公布自己懷上B仔。

next 1/1 pre

徐若瑄在社交網站以B仔的口脗透露,為咗安胎,要打上300針左右,真係聽到都覺得媽媽好偉大。

next 1/1 pre

台灣女神徐若瑄(Vivian)懷上李V寶4個幾月,早前住院臥床吊點滴安胎接近1個月,返到屋企都仲要臥床直到生B為止。V寶性別一直保密,Vivian終於襯住今日母親節,喺Facebook以bb口脗講:「我以後一定也會像我爸鼻一樣是個勇敢的男子漢!!!!」首度公布bb性別!佢仲話:「當知道我懷孕時,我的婆婆、媽媽都開心不已!我想今年我只要按醫生指令乖乖臥床!!健健康康、母子平安、能順産,不讓她們擔心,就送給兩位媽媽最好的母親節禮物了!媽媽我愛您 ,祝您們、也祝我自已與全天下母親~~母親節快樂~~」網友都紛紛留言祝福佢同bb,Vivan仲一一答覆多謝大家!

鍾意就快D Share啦!