掃呢頁CODE去手機

2015年5月10日 星期日

吳若希親撰《給母親的信》:你好就夠了 吳若希,



吳若希趁母親節,親撰鼓勵信,希望媽咪盡快過番正常生活。

next 1/1 pre

吳若希信中一開始就指今個母親節係佢哋最特別嘅母親節,會格外珍惜同媽咪過呢個特別嘅日子。

next 1/1 pre

吳若希叫媽咪唔好成日擔心佢,仲話只要媽咪好好哋,佢就足夠!

next 1/1 pre

吳若希表示母親節當日收工後會同媽咪食飯慶祝!

next 1/1 pre

吳若希覺得一家人可以坐埋一齊食餐飯已經好幸福!

next 1/1 pre

吳媽媽炒單車入院初時,若希一度覺得心情好低落!

next 1/1 pre

若希喺媽咪住院時,每日都有到醫院探望媽咪!

next 1/1 pre

若希好堅強,喺媽咪住院時依然如常開工,但若希曾經喺唱歌時因為諗起媽咪而忍唔住落淚!

next 1/1 pre

喺相中嘅吳媽媽當時只係請幾個鐘假返屋企,但已經令到若希好開心!

next 1/1 pre

若希喺社交網透露媽咪已出院,心情大靚嘅佢仲大晒自拍。

next 1/1 pre

歌手吳若希(Jinny)的母親於3月28日因炒單車致重傷昏迷,Jinny連月來風雨不改,每天到醫院探望,為免母親受騷擾,更特別為她轉到私家病房兼聘用24小時私家看護,安頓好母親之時,外婆卻於上月因病突然離世,接二連三受打擊的Jinny強忍傷痛,「硬淨」地如常工作。外婆出殯當日,她因早已接下到澳門的工作,未能陪伴出事後首曝光的母親送別外婆,但她依然貼心地安排七人保母車接送當時仍要住院的母親,盡顯關愛之情。Jinny更趁今日母親節,親撰鼓勵信,望母親盡快過回正常生活。

「不要老是擔心我」

信中一開始,Jinny感慨謂今個母親節是兩母女最特別的日子,故格外珍惜,並指母親是其學習榜樣:「別人總誇我勇敢和堅強,我都是從你那邊學來的。」對於母親自意外所承受的痛苦,及身為女兒的自責,Jinny明顯受壓多時,終於藉着此信說出心底話:「不要老是說甚麼『女兒很辛苦、我沒有』這些話,不要老是擔心我,自責覺得你拖累我……作為女兒最大的心願是只要你好好的,就足夠了」。將於23日生日的她許願,望母親盡快康復:「快點變回那個講話又大聲、又煩的媽媽。」原名吳嘉妮的Jinny以「阿妮」作為下款,相信吳母收到信後定必對女兒的愛感受至深!

小小進步心樂透

今日Jinny仍要開工,她接受《東網》專訪時表示收工後會帶母親出外食飯慶祝:「今年係最特別嘅母親節,因為太多事發生。」Jinny又謂母親的小小進步令她樂透:「佢依家好似小朋友咁,最簡單嘅嘢就係最幸福,可以一家人坐埋食餐飯已經好幸福,但暫時佢都仲食緊糊仔。(準備禮物?)冇特別準備,準備咗自己。」她隨即透露母親每早起床都會叫喊「我好掛住阿囡」,問她會否心甜,Jinny笑說:「會呀,會好開心,佢依家記憶力好差,成日話阿女成十幾日冇嚟睇我,但其實每日都見到佢。」

心情如坐過山車

Jinny強調母親出事時,心情起伏如坐過山車,但心裏仍有希望及信念,她說:「頭一、兩個星期佢未醒時,我真係好低落。(當時有冇同母親講『我愛妳』刺激佢?)冇,覺得好肉麻,反而媽咪醒番有同佢講,佢嗲咗好多。」問到有甚麼說話要跟母親說,Jinny說:「依家對佢要求好簡單,乖乖哋、快啲好番,唔好成日唔記得嘢。(依家覺得家人緊要?)一直都覺得緊要,依家更加肯定好緊要!」另外,Jinny亦在網誌透露母親已出院,母女終可團圓共慶母親節。

鍾意就快D Share啦!