掃呢頁CODE去手機

2015年5月16日 星期六

照做愛回家 朱慧敏:要用好大力量平伏心情 朱慧敏,





其他影片:>>






Eddie彭懷安被影同長腿少女通宵過夜,事後Eddie係網上作出道歉,字裡行間似是暗示朱慧敏全不知情。

今日朱慧敏重返《愛.回家》拍攝,與馬壯再度重逢,本應是件喜事,奈何發生Eddie偷嗒,朱慧敏接受訪問時坦言︰「需要好大力量平伏心情!」

朱慧敏話一定會交代事件,但對於記者嘅一再追問,朱慧敏一度眼紅紅,強忍淚水地回應︰「會交待,今日主要嘅任務,希望大家幫幫手......我都好想(一度哽咽)我係一個專業演員,一路以來公司以及《愛.回家》觀眾都俾咗好多機會我,大家都好想見到馬壯同德如有一個好開心結局,我都有一段時間冇拍《愛.回家》,係一個愛嘅延續,我依家真係好大力量平伏心情,去完成呢場戲,係一場好開心嘅戲,因為我同男主角相遇,我一定會回應。」
鍾意就快D Share啦!