掃呢頁CODE去手機

2015年5月16日 星期六

或分開交代事件 朱慧敏避談原諒Eddie Eddie,朱慧敏,





其他影片:>>






EO2前成員Eddie喺同朱慧敏結婚前,竟然俾傳媒影到佢背住未婚妻偷食長腿女,朱慧敏今晚(5月15日)為無綫劇集《愛‧回家》拍外景,被記者問到會唔會影響婚事,朱慧敏表示,「我今日呢……,有一段時間都冇……,都冇……,返嚟《愛‧回家》度拍攝,好開心今日可以同我戲中男友『馬壯』相遇,我依家要收拾心情,去專注拍好呢場戲,呢個係我今日主要嘅任務。其實我私人感情事,唔想喺今日回應住,我希望大家可以體諒,亦都尊重我,同埋尊重今日呢個拍攝場地,因為我哋外景都好緊湊。」

朱慧敏並表示,已向《愛‧回家》監製徐遇安「備案」,她並向劇組保證會繼續其專業嘅演出。被問到Eddie偷食事件,會唔會影響兩個人嘅婚事,朱慧敏支吾以對,「唔……,喺今日拍攝完畢之後,咁我就……,係啦係啦……,即係我哋一定……,會係交代嘅,睇吓係分開交代吖,定係個別交代。(Eddie同你道歉,接唔接愛?)深入嘅回應,我希望大家多多體諒……,大家辛苦喇」。
鍾意就快D Share啦!