掃呢頁CODE去手機

2015年5月17日 星期日

卓林飛瑞士遊學 冇預吳綺莉一齊飛 卓林,吳綺莉,吳卓林,





其他影片:>>






卓林同吳綺莉嘅母女關係一時緊張,一時又好親密,一直都未有見卓林出現。直至尋日夜晚8點幾,卓林就現身機場,同同學仔匯合,開頭卓林見到有唔少記者在場都非常愕然,更一度迴避問題。

最後卓林都企定定接受大家嘅訪問,今次卓林就會去瑞士遊學一星期,仲話會繼續係香港讀書。對於有指學校要佢退學等,卓林就表示:「呢啲嘢我唔答得。」再問到卓林會唔會順道視察環境,轉去個面讀書?佢話︰「no,no,no,真係唔係唔係視察環境,真係唔係,只係覺瑞士靚,想去玩。」

今次瑞士之行,問到卓林會唔會遲少少再回來,順道同媽咪喺當地玩,卓林話:「呢個要問媽咪,因佢要做嘢,未知啲時間。」卓林又承認確有打算與母親一齊暑假教畫畫,談到母女現時關係,卓林說:「媽咪ok。」
鍾意就快D Share啦!