掃呢頁CODE去手機

2015年5月10日 星期日

港姐媽咪晒冷!家蔚凱婷倩揚幸福滿瀉 倩揚,周家蔚,家蔚,港姐,陳倩揚,



周家蔚朱凱婷陳倩揚各自抱住自己的仔仔女女賀母親節。

next 1/1 pre

朱凱婷上載四代同堂的照片,BB仲好合作笑得好燦爛呀!

next 1/1 pre

陳倩揚左擁右抱,有仔萬事足。

next 1/1 pre

陳倩揚最開心就係見到兩兄弟交流同互動。

next 1/1 pre

周家蔚用充滿慈母的眼神望住細仔JT。

next 1/1 pre

唔少港姐都做咗幸福人妻兼人母,早前啱啱誕下細仔洪竟琋(JT)嘅周家蔚趁住今日母親節,上傳同JT嘅親密照,相入面佢甜笑咁望住瞓着咗嘅JT,一副有仔萬事足嘅冧樣,佢亦配上一句「Happy Mothers Day!!」嘅Caption,祝願自己同天下母親都快快樂樂。

同為靚媽嘅陳倩揚平時成日晒同仔仔嘅溫馨照,細心紀錄兩個仔嘅成長印記,母親節呢個大日子佢又點會錯過呢!佢Upload 3張相之餘,仲話:「擁著(着)你倆的母親節 ,讓我體會左擁右抱的成就感,看見兄弟倆交流與互動,便是最暖入心菲(扉)的禮物,祝大家過一個心靈富足的母親節!」

另一位港姐朱凱婷更騷出四代同堂嘅相:「To the love of my life: mummy, 婆婆 and my daughter! Happy Mother's Day!」希望凱婷嘅囡囡都健康快樂咁成長,大個咗都要好好孝順媽咪呀!

鍾意就快D Share啦!