掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

揭玩嘢內幕 周嘉儀不忿被許方輝狠撇 周嘉儀,嘉儀,許方輝,





其他影片:>>






究竟點解周嘉儀呢次玩到咁大,打電話搵上門之外,仲要短訊問候埋許方輝老婆陳佩琳?原來全因為一個字:好勝!

13年許方輝偷食周嘉儀斷正,老婆陳佩琳一度離家出走,為保事業同家庭,許方輝單方面斬纜,自此對周嘉儀不聞不問,復工後亦刻意安排自己同對方零機會見面,免遭人話柄。

有知情者透露,喺周嘉儀嘅字典入面,只有佢飛人,冇人飛佢,覺得許生冇同佢交代清楚好唔fair,一直耿耿於懷;仲成日話除咗timing,無嘢比不上陳佩琳。不過朋友都勸佢要忍,飯碗要緊。

忍咗年半,周嘉儀終於等到搵到路離開大台,據了解,佢未向公司遞信,已第一時間WhatsApp通知許方輝。以為前度已放低過去,重新出發,許方輝於是爽快回覆並送上祝福,此舉令周嘉儀以為雙方關係有轉機,隨即展開WhatsApp攻勢。

守緊行為嘅許方輝唯恐再有閃失激嬲老婆,只作有限度禮貌回覆。被冷淡對待嘅周嘉儀即時嬲爆,於是開始加大力度,不停打電話俾對方喇!
鍾意就快D Share啦!