掃呢頁CODE去手機

2015年5月21日 星期四

阿媽唔 Like 王梓軒撇家燕女 [壹週刊 - 1315] 王梓軒,薛家燕,家燕,M1,



王母棒打鴛鴦,令王梓軒跟家燕女石祐珊戀情告急。

探熱針

阿媽唔 Like 王梓軒撇家燕女

兩年前同「家燕女」石祐珊姊弟戀的王梓軒,戀情原本獲未來外母開綠燈,不過日前家燕姐突然轉口風,話自己個女無拍拖。據知,父親是港區人大代表王英偉的王梓軒,家教甚嚴,家人更反對他與圈中人拍拖,加上王母見寶貝仔在劇集《華麗轉身》表現突出,事業開始上位,於是棒打鴛鴦,阻止二人繼續交往,以免大好前途被姊弟戀拖垮。

幫到出面

家燕姐長女石祐珊○九年因為媽咪身體問題,決定離開美國返港長住,之後更做了王梓軒經理人,日對夜對,結果發展出姊弟戀,直到兩年前石祐珊為男友慶祝生日,戀情才正式曝光。

「珊珊覺得梓軒好有音樂才華,雖然男友細過自己三年,但思想好成熟,而且兩個都喺美國讀書,所以特別投契。拍拖咁耐,珊珊成日帶梓軒同媽咪食飯,家燕姐都當正佢係半邊仔。」知情者說。

為撐未來女婿,去年王梓軒出碟,家燕姐不單現身撐場,還引薦對方拍劇集《新抱喜相逢》。

「家燕姐成日同公司班幕後講,叫大家俾多啲機會梓軒,佢自己擔正嘅《新抱喜相逢》,家燕姐就更加主動,開聲叫監製俾個角色梓軒,幫到出晒面。」



本週一(五月十八日),王梓軒孖住阿媽到紅館睇顧嘉煇榮休騷,兩人更一齊入後台探 Liza姐。

相反,同樣被阿姐邀請睇騷的石祐珊,則與女友人同行。

掌握行蹤

同女友感情穩定,工作上又有未來外母關照,但出身富貴的王梓軒,原來一直被王母反對他與圈中人拍拖。

「梓軒簽嘅唱片同經理人公司係爹哋打本開,阿媽就做幕後軍師,佢對個仔嘅行蹤睇得好緊,做緊乜全部一清二楚,單獨約會就更加要經阿媽批准。梓軒媽咪都覺得家燕女幫到個仔嘅事業,所以就算反對,都盡量隻眼開隻眼閉,只係試過响家燕姐面前暗示話唔想個仔咁早拍拖。」

出道初期,王母已經係跟得阿媽。

有老豆科水,王梓軒不時與外地音樂人合作,一三年拍《萬夫莫敵》 MV,搵嚟顏卓靈任女角,更在港九搞巡遊宣傳。

王梓軒有份演出《華麗轉身》,日前出席活動便即場向阿姐下跪。

化為烏有

為幫愛女,家燕姐經常開口力撐王梓軒。

直至《華麗轉身》出街,有份演出一角的王梓軒開始多人留意,王母認為寶貝仔將有大把機會,於是出手,棒打姊弟戀。

向家燕姐求證石祐珊與王梓軒的戀情被拆散,她推得一乾二淨,將戀事化為烏有。

「其實一直都唔係拍拖,佢(石祐珊)係梓軒經理人,最初我以為呢啲新聞,寫幾次就唔再寫。」

至於跟王家關係,家燕姐強調梓軒父母對珊珊好滿意。

「唔關屋企事,(梓軒)佢爹哋媽咪都有問過我(拍拖),我話我睇就唔係囉!只係報導講啫!珊珊 connection好好,外國好多公司搞騷搞 event都會搵佢幫手,梓軒父母都覺得珊珊幫到個仔嘅事業。」家燕姐說。

家山有福

現年 28歲的王梓軒,家底豐厚, 09年入行便獲安排現身無綫各大節目,全靠有米老豆王英偉做後盾。王父曾獲頒銀紫荊星章,亦是港區全國人大代表, 11年接替馬逢國出任香港藝術發展局主席。王英偉擁有三十多間公司,包括擔任大中華地區業務執行主席的太平星集團,一家住在半山豪宅,身家億計。因為兒子恨做歌手,王父開水喉搞唱片公司出碟,王梓軒現時所屬的 OMF唱片公司,也是父親投資,王母簡美蓮則擔任 CEO,出錢出力!

鍾意就快D Share啦!