掃呢頁CODE去手機

2015年5月19日 星期二

Paco力捧 嫩版尹天照打住唱《殺破狼》 Paco,尹天照,黃柏高,





其他影片:>>






金牌經理人黃柏高(Paco)監製的電影《殺破狼II》雖然未上映,但在康城影展中大受國際買家歡迎,賣埠達15個國家。Paco更安排了來自新加坡的謝中傑(Alex )唱該片國、粵語主題曲《殺破狼》及《衝破》。望真啲,Alex仲有啲似亞視《我和殭屍有個約會》嘅尹天照!

而Alex本身喺新加坡做室內設計師,一早已經有自己公司,但佢好鍾意唱歌,特別係rock & roll,好多年前已經錄demo自薦去唔同唱片公司,4、5年前搵到去Paco度,之後Paco就簽咗Alex。

最近,Alex為《殺破狼II》的主題曲拍攝MV,因為MV內要打拳演出,他本身冇打過拳,所以Paco特別安排個打得之人張馳即場教佢幾度散手,唔好以為hea住打,現場見到張馳好認真咁教Alex,Paco更殺上拳館睇進度,好緊張!
鍾意就快D Share啦!