掃呢頁CODE去手機

2015年5月19日 星期二

又咀又含冇底線 連詩雅激嬲百億有米男 連詩雅,





其他影片:>>






電車入面激咀,濕身肉博,再加埋呢一幕含…….大鵰燒,加埋呻吟聲,連詩雅真係有幾盡去幾盡。

觀眾睇得盡興,連詩雅嘅男友就可能睇到好興啦! 據知連詩雅同麻雀館大王後人,家底有成百億嘅Anthony拍拖,上年公開關係之後,女嘅就話過唔再拍性感戲,不過轉過頭就有含大鵰燒片段,雖然話係食嘢啫,但係個畫面咁大膽,Anthony唔嬲就假啦!

承諾好似紙咁薄,而且唔係個男朋友都會體諒到藝人嘅處境,條片係網上引來咁大回響,作為連詩雅嘅男友,Anthony唔多唔少都覺得尷尬。

因為拍呢個畫面激嬲有米闊少,搞到連詩雅去馬來西亞宣傳時,都盡量避開激情場面嘅話題,轉講係台灣拍攝嘅趣事。有米闊少喎,真係好多人眈住,一個唔小心,連詩雅嫁入豪門夢碎呀!
鍾意就快D Share啦!