掃呢頁CODE去手機

2015年6月5日 星期五

袁嘉敏淫照流出? [忽然1周 - 1036] 袁嘉敏,MW,



呢張淫照,睇落真係有七、八分似袁嘉敏,但袁嘉敏話:「佢隻眼咁細,我隻係龍貓眼!」

媽咪姐

袁嘉敏淫照流出?

都話一百歲唔死都有新聞!呢個星期三( 3日),媽咪姐真係俾袁嘉敏……吖!唔係,係俾網民話一輯疑似袁嘉敏嘅淫照嚇鬼死!

呢輯相入面個女仔全裸同人口交,某啲角度睇,真係好似袁嘉敏,媽咪姐梗要打去問吓啦。啱啱喺大陸登完台返嚟嘅佢就笑晒話:「其實我唔使睇都可以澄清嗰個唔係我,因為我冇做過呢啲嘢囉!起碼我隻眼大過佢好多個鼻又高過佢好多啦。咁佢好似單眼皮,我的眼皮好深!可能有啲人追咗我好耐之後,追唔到喺度發癲啩,哈哈哈!」

Well,袁小姐對眼有幾大,媽咪姐就冇乜意見,但只係睇身材,佢都真係冇得輸,各位網民,諗多咗喇!

另一張淫照。袁嘉敏話:「你有冇見過我戴玉?有邊個香港女仔會戴玉?」睇埋小圖,呢位淫相女主角,又真係唔似袁小姐嘅。

鍾意就快D Share啦!