掃呢頁CODE去手機

2015年6月13日 星期六

素顏女星競猜大賽 大家估中幾多個呢?



好多女星都好鍾意貼素顏照,不過有時貼出嚟後,令網民估到「R」晒頭,唔係好認得佢哋,以下四位女星就毋懼素顏照示人,畀啲貼士大家估下啦。

第一張素顏照就有兩位女藝人,佢哋兩位都係無綫女星,其中一個仲同林峯有親戚關係,哇﹗呼之欲出囉;另一個就係「胡說八道」成員。

另一張素顏照係一位女歌手嚟,早前同男友感情生變,而呢位女歌手係有個妹妹。

最後一張素顏照女星,佢好細個就出道、0依家有個有米男友、同宇宙巨星同何家千金係好好姊妹,嗯﹗實估到啦﹗

開估喇!

第一張相係分別係胡定欣同林夏薇;另一張就係鍾舒漫,最後一張就係李蘊喇,大家估得中嘛?

問題一,佢哋係邊個?(微博圖片) 佢係歌手,有個妹妹。(微博圖片) 佢有兩個好朋友,一個係宇宙巨星,一個係何家千金。(instagram圖片)
鍾意就快D Share啦!