掃呢頁CODE去手機

2015年6月13日 星期六

夢夢婚事急停因劈腿 夢夢,戴夢夢,



夢夢同陳定幫(右圖左)拍拖三年,仲去到談婚論嫁嘅階段!

next 1/1 pre

陳定幫(右)當時同夢夢連畀幾多錢禮金都傾過,係一百萬呀!

next 1/1 pre

Ricky太睇完「剝裙露底」後,話會堅強,仲祝福佢哋!

next 1/1 pre

Kawaii現身節目《娛樂審死官》時大爆料!

next 1/1 pre

林建名聽到夢夢當街剝裙一事即陰陰嘴笑!

next 1/1 pre

林建名睇演唱會!

next 1/1 pre

錢國偉(資料圖片)

next 1/1 pre

夢夢剝裙露底逐格睇。

next 1/1 pre

夢夢同陳定幫曾恩愛現身婚禮主題晚宴!

next 1/1 pre

前歌手戴夢夢跟太極樂隊鼓手朱翰博(Ricky)高調發展「忘年戀」,《東網》獨家拍得Ricky與夢夢公開戀情前在街頭上演「大龍鳳」,先攬抱啜爆街頭,突然炒大鑊,夢夢嬲得當眾剝裙露底!之後多天又拍得夢夢和Ricky甜蜜拍拖,包括撐枱腳、腳底按摩兼去睇燈飾及去地產舖外,更曾雙雙到夢夢家。

男女主角潛水 Ricky太:我會堅強

夢夢激到「剝裙露底」視頻立刻成為全城熱話,夢夢和Ricky一改連日有問必答的合作態度,視頻面世後全程潛水未作任何回應。和Ricky結婚27年的朱太Anne以Whatsapp回覆《東網》,表示看過報道後感到很傷心,Anne留言:「謝謝你,我很難過,沒回應,多謝關心。(男人變咗心由佢走?)是的,我祝福他們,我會堅強。(去外地散心?)出差努力工作,靠自己活下去。(搞離婚重新出發?)我會的。(有朋友開解你?)有,算了,不要再跟了,讓他們有新的開始,我真心祝福他們快樂。」

Kawaii爆料:夢夢婚事臨門告吹

曾為夢夢閨蜜的主持人Kawaii在now TV節目《娛樂審死官》中,大爆眼見夢夢曾與三名男友交往,其中一名更到談論嫁階段:「當時連幾多錢禮金都傾過,女家要求一百萬港元,男家冇異議,打算以樓當錢,將層樓改名畀佢就得,可惜女方認為層樓只係居屋,希望現金落袋,男方亦依其意而行之際,卻疑因有人劈腿,令婚事擱置!所以今次事件就似佢過往戀情一般重複發生,並唔出奇。」據知Kawaii所指的夢夢舊愛,正是無綫節目《求婚大作戰》的導師陳定幫。

舊愛陳定幫三年情玩完

童星出身的夢夢入行以來緋聞不多,曾跟監製錢國偉及前經理人Angus傳拍拖,三年前本來跟有「鬼王」之稱的陳果齊兒子陳定幫結婚,當時夢夢也公開承認婚事,但後來不了了之,但同時傳出因有人劈腿,故臨門一腳婚事告吹,三年情亦玩完。

林建名聞當街剝裙陰陰嘴笑

夢夢經理人公司老闆林建名,今晚現身林俊傑演唱會,被問到夢夢當街剝裙之事,他陰陰嘴笑言可能她當時飲醉酒,問到會否叫她行為檢點些,他說:「下次見到會話吓佢。(會唔會懲罰佢?影響公司形象!)睇吓點先。」對於夢夢被指是小三,林建名說如果Ricky跟老婆離了婚的話就沒有問題。

鍾意就快D Share啦!