掃呢頁CODE去手機

2015年7月31日 星期五

走出胰臟瘤陰霾 黎瑞恩連環睇大埔豪宅 [忽然1周 - 1044] 黎瑞恩,MW,



7月 6日

黎瑞恩最近密密睇大埔樓,繼 5月豪擲 4,700萬買特色單位後,本月 6日再次現身天賦海灣二期睇樓。

滾熱辣

走出胰臟瘤陰霾 黎瑞恩連環睇大埔豪宅

正所謂「福無重至、禍不單行」,黎瑞恩去年被爆老公在內地包養小三,年中她親口承認搞離婚,上周她再自爆胰臟生瘤。

黎瑞恩諸事不順又有疾病纏身,不過她並未放棄,反而積極面對人生。最近她更得到密友鄭應南教路,繼早前重鎚出擊豪擲 4千 7百萬買豪宅後,上月 22日本刊更獨家發現黎瑞恩親身到大埔林村一間地產公司,查詢有關「大美督 222」豪宅資料。數日後,她在三個地產經紀陪同下,到「天賦海灣二期」睇樓,似乎有意再入市。

九十年代紅極一時的黎瑞恩, 96年突然決定息影轉職做保險, 6年後更與曾憲梓三兒子曾智明結束愛情長跑。婚後二人育有一仔一女,惟夫妻關係僅維持 11年。

去年中黎瑞恩接受訪問親口承認搞離婚,及後更有傳她每月收 20萬贍養費。自離婚後,有指她火速結識「免稅店大王」鄭應南,一度與前夫反目,至近月黎曾二人關係才緩和。

5月證實胰臟生瘤的黎瑞恩,唔單止冇放棄,更積極面對。月初大打友情牌向好友借位於赤柱舂坎角的豪宅拍攝清談節目,為復出打響頭炮。

當日黎瑞恩由 3位地產經紀及一名女友人傍實,到天賦海灣二期睇現樓獨立屋,認真大陣仗。

天賦海灣二期位置臨海,有數座獨立屋,放盤彌足珍貴。

6月 22日

大美督 222共建有 33座,當中包括超過 2,000呎獨立屋,市價均過千萬。

黎瑞恩鍾情大埔獨立屋,除了天賦海灣之外,上月尾( 22日)本刊記者發現她戴上口罩,單拖到大埔林村的地產公司查詢。

每三個月覆診

好景不常, 5月黎瑞恩因為腸痛而做身體檢查,發現胰臟有兩個一點五厘米的良性瘤。知情人士說:「佢因為腸痛去做 body check,點知條腸冇事,但係胰臟有兩個瘤。雖然話就話係良性瘤,但呢啲嘢喺身體入面都係唔好。原本都想開刀割,但係其中一個瘤連着胃、十二指腸同肝好多器官,如果要切,每個器官都要切三分之一。佢諗過都係唔做手術住,醫生話依家呢個情況冇藥食,最多都係三個月 check一次。今日唔知聽日事,佢原本打算今年就俾仔女去英國讀書,但依家暫時 hold住!」

4,700萬先購三單位

面對腫瘤威脅,她仍正面面對。據知她比以前更加積極去買磚頭投資,為未來做準備, 5月她已經豪擲 4,700萬買了三個大埔天賦海灣二期豪宅。最近她又復出做清談節目,月初就向好友借用位於赤柱舂坎角,一間擁有十六間客房的超級豪宅作拍攝場地。知情者說:「邊個會咁大手筆,肯借間超級豪宅出嚟拍嘢吖,肯定係好好嘅朋友啦。拍完仲成班人喺嗰度打邊爐,小恩子十足十女主人咁。」

據知鄭應南近月教了黎瑞恩不少投資之道,雖然黎本身租住比華利山別墅,但不時在鄭擁有不少單位的天賦海灣一期屋苑出入。

7月 6日

黎瑞恩購買的天賦海灣二期單位快將入伙,本月 6日她睇完樓,與大女曾凱栭一齊到沙田商場睇家具。

黎瑞恩與女兒感情不錯,十指緊扣拖到實,其間她又不時以微信留言,不忘與友人保持溝通。

離開時黎瑞恩接受記者訪問,雖然未有談及生胰臟瘤一事,但坦言仔女暫時不會出國留學。

經紀再陪睇樓

黎瑞恩早前購入的天賦海灣二期 12月入伙在即。上月 22日,本刊發現黎瑞恩在大埔林村的地產經紀公司向職員指手畫腳,查詢附近新盤「大美督 222」。至本月初( 6日),她在三名男地產經紀陪同下到天賦海灣二期睇樓,似乎她有意再在同區入市。

之後她就與大女曾凱栭,到沙田商場睇家具,打算為新居布置。離開時黎瑞恩接受本刊訪問,不過她避談睇樓一事:「係我朋友嘅公司開張,我係去 say個 hello啫!(之前買嗰三個單位係咪自己住?)自己會住一個。(仔女會唔會出國讀書?)暫時唔會,諗吓先!」

近日黎瑞恩不時在租住的大埔比華利山及天賦海灣一期兩邊走,據知鄭應南持有不少天賦海灣物業。

黎瑞恩和鄭應南因打高爾夫球認識,自黎瑞恩離婚後,鄭應南不時陪伴在好友身邊。

鍾情新界獨立屋

近年有不少藝人都搬入新界獨立屋,除了看準獨立屋有強勁的升值潛力之外,地理環境仲大大提升私隱度。

黎明升值 5000萬

07年,黎明為與樂基兒秘婚,豪花近 4,800萬元買入的上水雙魚河 St. Andrews Place近 6,000呎獨立屋,樓高 3層連過萬呎花園。二人離婚後,愛巢於 2013年曾叫價逾億港元放盤,雖然仍未售出,但現已升值超過一倍。

杜汶澤買樓冇老婆名

杜汶澤 2013年以 1,400萬購入大埔康樂園獨立屋,冇落老婆名,田蕊妮事後指從來唔用老公錢,果然各顧各。

王祖藍搵夠錢築愛巢

去年王祖藍以一千三百多萬購入二千多呎大埔雅景花園,豪花二百萬裝修八個多月,用於今年初迎娶拍拖五年的李亞男,月前已正式入伙。

鍾意就快D Share啦!