掃呢頁CODE去手機

2015年7月31日 星期五

林保怡豪嘆白方包 [忽然1周 - 1044] 林保怡,MW,



媽咪姐

林保怡豪嘆白方包

林保怡撇甩大台後,就返咗強國搵人仔,早排忙完電影《太平輪》就返咗嚟香港攤唞。早兩日,見到佢一支公揸住架新簇簇、價值四百幾萬嘅林寶堅尼去咗南灣跑步,真係又豪又威威呀﹗不過話時話,今時今日搵埋唔少人仔嘅林保怡,應該大魚大肉先係,但原來世事無絕對嘅!呢日見佢跑完一個 round左右就返番起跑點,起初以為佢揸車去嘆番個靚 tea啦,噢,錯晒,原來佢以白開水送麵包咋。估唔到林保怡食嘢可以咁 dry。不過 dry有 dry好處,大家睇吓保怡身形,啱啱 50歲嘅佢,身形 fit過好多廿零歲嘅「小鮮肉」呀﹗







林保怡喺《太平輪》入面飾演宋慧喬表哥,上周三( 22號)出席喺北京《太平輪》發布會時,同喬妹以表兄妹相稱㖭!

林保怡近呢幾年搵唔少人仔,所以幾個月前就買咗呢架林寶堅尼獎勵自己。靚車送方包,型!

睇吓, 50歲嘅林保怡,一啲贅肉都冇,身形 fit到呢!

林保怡食嘅唔係肉鬆包,亦唔係腿蛋包,只係連牛油或 jam都冇滴嘅白方包,再加支礦泉水咋!

鍾意就快D Share啦!