掃呢頁CODE去手機

2015年7月30日 星期四

鄧麗欣解封裸背 [壹週刊 - 1325] 鄧麗欣,M1,



夠唔夠?(設計對白)

探熱針

鄧麗欣解封裸背

入行十五年的鄧麗欣( Stephy),形象鄰家女孩,就算出寫真極限露半背,好錫身!將踏入三十二歲, Stephy決定作出突破,在自編自導新歌《分手的情書》 MV中,解封裸全背。

著少塊布

死守玉女界線形同自殺,年過三十後,鄧麗欣開始逐步解封,繼大半年前在《戒心》 MV中玩血腥暴力,新歌《分手的情書》更以性感示人。 MV中的 Stephy終於肯著少塊布,裸背演出,事先並未有向「老公」方力申申報。

拍攝當日, Stephy被六、七個猛男十幾對眼睛盯住晒背,毫不尷尬,以往有參與作曲填詞的她,今次更主導 MV拍攝,自編自演。

「個 concept係自己諗, MV入面睇到字幕打喺我身上,又將啲字寫喺枱,係一種自言自語嘅表達;代表冇乜人同我溝通,冇辦法表達出嚟嘅感覺。」鄧麗欣說。

晒肉背並將歌詞投射身上,是 Stephy自度出來的橋段。

十年見證

去年簽約太陽娛樂後, Stephy主力在電影方面發展,最近更與「老公」方力申合拍葉念琛新作《紀念日》,鐵三角組合相隔七年再現。

「部戲係葉念琛愛情系列十周年作品, Stephy同小方嘅《獨家試愛》、《十分愛》、《我的最愛》三部曲亦係系列中嘅經典,見證住佢哋拍拖十年,在公在私,都好有意思,所以大家都好重視呢個 project。」劇組人員說。

MV中,除了 Stephy裸背外,還有型男做男主角。

Stephy與方力申近年才將關係公開,但拍拖十年已給人老夫老妻感覺。

上個月, Stephy特別請假到意大利出席好姊妹吳雨霏的婚禮,享受了十多天的假期。

去年《戒心》 MV中, Stephy大玩血腥暴力,令人印象深刻。

方力申、 Stephy和葉念琛這個夢幻鐵三角組合,在拍攝中的電影《紀念日》重現。

露得醒

要吸睛,剝係最直接同有效果,不過,齋晒肉唔夠,仲要有橋,先有話題。

Angela

餅碎區文詩( Angela)早前於西班牙著名天體泳灘 Mar Bella赤晒玉背,更在網上留言:「人一世物一世。」疑似加入天體行列,噴血比堅尼,亦令人眼前一亮。

連詩雅

拍戲唔錫身的連詩雅,於電影《宅男女神殺人狂》中半裸上陣,又一臉陶醉瞇晒眼含住一條外形似男性性器官的台灣小食大雕燒,成功製造性幻想話題。

鄭融

簽了新經理人公司的鄭融,拍 MV行股惑,挺股賣腿,搏到盡。

鍾意就快D Share啦!