掃呢頁CODE去手機

2015年7月21日 星期二

32C陶枳樽人氣「Cup」升力追F級蕊蕊 蕊蕊,陶枳樽,陳蕊蕊,



代言豐胸膏嘅Crz(左圖)希望可以試吓力追趕師姐蕊蕊嘅F Cup身材。

next 1/1 pre

陶枳樽(Crz)

next 1/1 pre

Crz最近因為推出咗個人寫真集而人氣急升。

next 1/1 pre

今次就有廣告商睇中咗Crz做豐胸膏代言人。

next 1/1 pre

據聞酬勞更高達六位數。

next 1/1 pre

原本Crz一直有大細胸呢個問題。

next 1/1 pre

Crz嘅身材一啲都唔失禮。

next 1/1 pre

Crz近期推出寫真後又做代言人,頻頻以性感形象示人。

next 1/1 pre

組合HunterZ成員「舞界栢芝」陶枳樽(Crz)自推出性感寫真集後,人氣急升,近日更被廣告商睇中,以六位數字酬勞擔任豐胸膏代言人,早前Crz為其產品拍攝全新硬照,拍足七小時。當日Crz換上兩套內衣谷盡四吋「事業線」,大騷32C「Big」爆上圍!

HunterZ成員的蕊蕊以34F上圍見稱,問到Crz為何今次會被廣告商睇中,成功挑蕊蕊機,Crz笑言:「蕊蕊都夠晒勁喇,點睇都係我需要啲喇,我希望可以追趕佢嘅身材,依家日日搽,都改變咗我大細胸嘅情況。」已擁有「C級」身材的Crz,問到會否希望更上一層樓?她說:「我唔貪心,日日有恒心咁去搽應該可以嘅,當然要配合吓手勢按摩喇!」

Crz近期推出寫真後又做代言人,近日頻頻以性感形象示人,問到會否怕被定型及惹來富商飯局邀請?她表示:「平時HunterZ出活動都係穿背心短褲,至於電話我就未收過,如果收到我都會即刻拒絕。」另外,Crz透露將在25號舉行發布會,屆時她會以性感熱舞示人。

鍾意就快D Share啦!