掃呢頁CODE去手機

2015年7月21日 星期二

患怪病驚足半年 葉佩雯怪老公冇反應 葉佩雯,



葉佩雯由年初開始怪病纏身,好彩依家病情有好轉。

next 1/1 pre

《東網》早前拍得葉佩雯與老公郭偉亮撐枱腳,當時仍未公布患病消息的她,身形及面形明顯腫脹。

next 1/1 pre

雖然已經着鬆身衫,但葉佩雯望落去依然好腫,且孕味甚濃,難怪成日有人懷疑佢有咗。

next 1/1 pre

郭偉亮同葉佩雯好有老夫老妻Feel。

next 1/1 pre

葉佩雯與兩名至愛-老公及愛犬撐枱腳。

next 1/1 pre

兩公婆邊食邊傾,好有默契。

next 1/1 pre

觀乎葉佩雯近日上載的近照,其左邊頸明顯腫起,真係陰公豬。

next 1/1 pre

葉佩雯喺IG公布病情,並上載「苦茶」照片。

next 1/1 pre

著名音樂人Eric Kwok(郭偉亮)太太葉佩雯(Grace)的身形多次引起美麗誤會,原來Grace身纏怪病,由二月開始腫脹,體重不斷飆升,最恐怖是左邊頸突然腫凸起來,過去半年Grace遍尋不少中西名醫,又照超聲波、又去腫瘤科檢查和化驗,均找不出病因,把她嚇得半死,幸好醫生說:「一定唔係cancer(癌症)。」才能她放下心頭大石。

廿幾歲開始賀爾蒙失調

Grace前晚在Instagram自爆身體有病,她形容過去半年個人腫脹到似懷孕,甚至頸部一邊腫到凸出來,試過通淋巴,中西醫都看過多遍,她說:「去腫瘤科檢查,照了超聲波兩次,都找不到原因,嚇死我,磅數不停增加,至少重咗十磅……全身檢查,說我有抗甲狀腺球蛋白抗體,但亦解釋不了我的頸部為何那麼腫。」直至朋友再給她介紹中醫,終有轉好迹象,磅數也慢慢回落。

Grace接受《東網》訪問時表示:「新年到依家體重不停飆升,好得人驚,唔係驚肥與瘦,係驚身體究竟出現啲咩問題?我賀爾蒙由廿幾歲就開始失調,時好時壞,最恐怖條頸有一邊脹咗,唔痛㗎,只係覺得有一泡嘢腫咗。」為尋求病因,她看過無數醫生,又做全身檢查,又抽血化驗,除了甲狀腺有少少問題,其他都OK。目前看中醫治療的她,被中醫指肝不好,她說:「脾胃影響到個肝,個肝影響賀爾蒙,所以要疏肝,而頸腫就似痰,疏肝後會平伏番,腫脹都會改善。」

「等嘅時候最驚」

Grace憶起病發初期,她獨自看醫生時既緊張又擔心:「因為老公幾忙,我又唔想人陪,唔想令大家擔心。」她續說:「自己坐喺度等嘅時候最驚!」Eric Kwok得知她有病豈非被嚇壞?Grace笑說:「佢冇嚇親,因為佢唔知我驚,後期我先話佢聽,其實我去照超聲波,一上到嗰層腫瘤科就好驚,我話你應該嚟陪我,佢啊冇反應咁。」

郭偉亮:大肚唔敢想像

Eric昨表示太太飲了一星期中藥已有明顯幫助,他說:「Grace個肚好脹,成日去唔到廁所,我唔覺得佢肥,但每次見到記者都問佢係咪有咗,如果真係大肚,唔敢想像係乜地步。」至於Grace笑他沒反應,他說:「男人唔可以表露,如果我驚佢咪仲驚,之後我都有陪佢睇醫生,佢心情都開朗番。」

此外,Grace和Eric日前被《東網》拍得在北角炮台山某食店外撐枱腳,見Grace身形微胖,略有浮腫,幸腫脹情況不至很嚴重。

鍾意就快D Share啦!