掃呢頁CODE去手機

2015年7月26日 星期日

萬綺雯:萬綺雯約滿無綫未諗回巢:放埋暑假先 無綫,萬綺雯,



蚊蚊15個月內要經歷咁多次離別,真係好Sad。

next 1/1 pre

19歲姨甥仔都幾清秀喎。

next 1/1 pre

蚊蚊仲畀人捉住攞簽名添。

next 1/1 pre

不過見佢今日都有笑容,希望心情已經平復咗。

next 1/1 pre

佢又表示同無綫已經約滿,唔知幾時可以再喺電視機度見到你呢?

next 1/1 pre

藝人萬綺雯(蚊蚊)出席月餅義賣活動,透露已是第三年參與,更會趁機入貨,待中秋節時送贈親友,去年帶同母親一同挑選月餅的她,今次就與19歲於英國求學的姨甥仔同行,表示他正值暑假,並已住在其家中一星期,二人每日在家煲碟,姨甥仔亦有陪她出外工作,更笑謂:「係時候要訓練啲年青人。」

早前因身體太疲勞要休息,蚊蚊表示現階段尚算可以,更指與無綫合約於五月尾已完結,由於雙方已有共識,先給予時間她休息,但仍保持聯繫,若有適合劇本,絕不排除再合作,問到是否拍劇太辛苦?蚊蚊直言:「係幾吃力,冇得瞓,之前拍《東坡家事》30集,返內地拍好凍,所以完咗要仲休息。」問到再接劇會否要求每日只開工8小時?蚊蚊謂:「要限死開幾個鐘有難度,自己都了解運作,要取捨,主角係會戲份重,可以輕鬆啲咪戲份少啲,要睇故事同對手,好開心咁多套劇對手都好。(放假到幾時?)放埋暑假先。(之後一年一部?)要睇身體狀況。」

除身體不勝疲勞之外,蚊蚊所養的6隻愛貓亦相繼逝世,對其打擊相當大,談起愛貓,蚊蚊也不禁眼濕濕謂:「15個月走6隻,未調整到,所以暫時唔會再養住,因為幾傷同好痛,我好多朋友都好好,成日whatsapp啲貓相叫我領養,但我真係未ready好。」

鍾意就快D Share啦!