掃呢頁CODE去手機

2015年7月29日 星期三

最經典童星 馮寶寶冇得輸 [FACE - 427] 馮寶寶,MF,



全知言

最經典童星 馮寶寶冇得輸

近期美心妹妹寫真出事,其實仲有好多童星個樣「巧打耳」討人喜歡,遠古嘅小柏林同早年嘅萬寧妹妹都係靠萌出位。講到童星,一班藝人心目中亦有唔同答案,秋生仲話有啲童星好騎呢喎!

黃秋生:馮寶寶 識做戲

電視畫面

因為由細睇馮寶寶啲戲,好似《小白龍》,而呢部係最出名嘅!嗰陣時童星都多,不過有啲都幾騎呢,好似阮兆輝成日做埋啲好慘嘅角色,「阿媽你又唔理我呀!」,但寶寶姐喺《小白龍》係做英雄,大家都有同感,細路仔梗係鍾意小飛俠㗎加上可愛又識做戲,唔係話第二個唔識做戲,不過做苦情戲嘅太苦情啦,唔係好鍾意!

周家怡:小柏林 夠得意

嗰時成日都睇到小柏林嘅戲,細個睇已經覺得佢好得意,好似聽聞佢𠵱家已經結咗婚,希望佢繼續都咁幸福快樂,好似細個咁有童真咁快樂!

《蘋果日報》圖片

夏尉喻 Barbie:小柏林 內外兼備

我印象最深刻嘅童星係小柏林,記得以前有個《小柏林週記》,佢會做啲好得意嘅嘢,因為以前同佢都係咁上下年紀,好想同佢做朋友,所以好留意佢嘅動向,加埋升中有啲朋友去咗佢間學校,仲做咗佢同學仔,所以我就知多咗佢嘅資料,好似為人、成績同運動方面嘅嘢,更加欣賞咁外內兼備嘅人!

網上圖片

麥子樂:唐寧 演得好

好記得唐寧有演過一套《白髮魔女傳》,佢係做張國榮嘅童年,因為我好鍾意張國榮,我又覺得呢個人又演得佢幾好,又幾似,原來 find out佢係個女仔,覺得幾得意。到大個咗入咗 TVB之後,同佢又拍過對手戲,感覺都幾不可思議!佢𠵱家變咗一個靚媽媽,成件事都好美好,婚姻生活又好愉快,都好祝福佢!

電視畫面

潘燦良:馮寶寶 夠經典

我最深刻印象嘅童星一定係馮寶寶!最記得細個都會睇好多粵語長片,好記得《夜光杯》,記得佢有分上下集,睇住呢個細路仔點樣去搵媽媽,點樣去想得到媽媽嘅愛護,所以佢畀我印象非常深刻!我覺得佢對香港人嚟講係一個經典嘅童星,代表咗好多細個嘅經歷,演出至今仍然非常記得。

電視畫面

牛雜妹李美琪:美心妹妹 好精靈

睇過 Celine妹妹楊鎧凝部《愛我請留言》,入面個角色好可愛好討人喜歡。因為美心廣告出名叫美心妹妹,自己覺得佢𠵱家個樣唔同咗同大個咗,但就依然有個好可愛嘅大眼仔,依然好精靈活潑!

電視畫面

街坊:美棋 BB好靚女

至於一班街坊要求簡單得多,個樣夠靚夠得意已經攞晒分

Vicky:最深刻印象童星係《行運一條龍》嘅美棋 BB,細細個睇已經覺得好得意;近呢兩年又見番佢,覺得佢真係好靚女,仲愈變愈靚女!

Koey:我心目中最深刻印象嘅童星係楊家盛,因為佢係我學校嘅師兄,記得佢拍過《居家兵團》,細個肥嘟嘟好可愛。

Hannah:我印象最深刻童星係唐寧,覺得佢咁多年都好似冇變過,就算做咗人阿媽都係咁得意,好記得佢有份演嘅《大時代》。

Macy:我最鍾意小小彬,因為佢演技好好,所以好鍾意佢。

鍾意就快D Share啦!