掃呢頁CODE去手機

2015年8月24日 星期一

陳瑞麟孖張曼玉直踩27小時 曼玉,,張曼玉



陳瑞麟與張曼玉結下不解緣,更試過27小時不停工作。

next 1/1 pre

陳瑞麟熱愛中國文化及攝影。

next 1/1 pre

陳瑞麟為了攝影藝術展,單是揀相已花了三日時間。

next 1/1 pre

陳瑞麟

next 1/1 pre

陳瑞麟計劃出相集。

next 1/1 pre

陳瑞麟接受《東網》訪問。

next 1/1 pre

陳瑞麟大讚張曼玉工作認真。(資料圖片)

next 1/1 pre

熱愛中國文化的陳瑞麟(Dennis)同樣熱愛攝影,認為着旗袍的女人是最漂亮的,所以很喜歡拍以旗袍為主題的相片,但近十年他將鏡頭移師幕後,焦點不在主角身上,而是影幕後花絮,他說:「我嘅品牌成立咗十年,拍過無數廣告,搵咗好多大師級如夏永康、陳漫影廣告相,而佢哋影時我都機不離身,我不停影behind the scene,因為覺得拍攝團隊背後係點冇人知,我好想同人分享呢種氣氛,啲人睇到可感受到背後嘅真實生活。」

Dennis品牌設計的葫蘆首飾,當年因為張曼玉(Maggie)獲得康城影后時佩戴而聲名大噪,而他與Maggie更是結下不解緣,Maggie不但為他的品牌拍廣告相,還參與做廣告創作總監:「我好記得有輯相由Maggie擔任廣告創作總監,佢做嘢真係好認真,凡事一絲不苟,當日我哋連續拍咗27小時,大家都冇瞓過,佢仲要親自幫模特兒化妝、整頭,相信Maggie呢一面,唔係咁多人見過。」Dennis多年來拍攝的照片不下數十萬張,所以早前他舉行的迷你攝影藝術展,單是揀相已花了三日時間,他說:「睇番啲相,啲記憶返晒嚟,令你諗番當中好多故事,有好多都好珍貴好靚,所以計劃出相集。」

鍾意就快D Share啦!