掃呢頁CODE去手機

2015年8月5日 星期三

買新床單杯碟 黃翠如丟清何傲芝舊物 翠如,何傲芝,黃翠如,





其他影片:>>






控制慾強的翠如BB,同蕭正楠由半同居關係發展到正式鵲巢鳩佔,第一時間梗係掉晒舊愛何傲芝嘅物件喇!

日前翠如BB又從愛巢出發到金鐘拍廣告,穿上白色連身裙,化晒妝的她馬上有番個女神樣, 同之前出門時口腫面腫嘅樣都好大分別。Roll機交足戲,一停機等埋位,翠如BB就第一時間匿上保母車篤電話,睇嚟都係同蕭正楠保持通話架喇!

呢次拍廣告賺快錢,翠如BB同男主角攬實坐電單車,又要變身村姑搬垃圾,連走三個景拍足十五粒鐘,一直到半夜三點,才收工坐保母車直返華景愛巢。

成功入屋霸到半張床後,黃翠如將佔有慾發揮極至!據知情者透露,之前有啲傢俬同屋企嘢係蕭正楠同何傲芝一齊嗰時買落,黃翠如唔鍾意,統統丟清,床單被鋪杯碟都一次過換晒,一件不留,所有嘢全部由佢揀佢俾錢。認真徹底!
鍾意就快D Share啦!