掃呢頁CODE去手機

2015年8月5日 星期三

最懷念娛樂雜誌 《 Yes!》雄霸 80後 [FACE - 428] MF,



全知言

最懷念娛樂雜誌 《 Yes!》雄霸 80後

隨住手機 app興起,大家又慣咗唔使錢睇新聞,令紙媒步入寒冬,亦令唔少報紙、雜誌消失,但消失不等於被遺忘,唔少明星都仲記得細個有追雜誌,尤其上年消失嘅《 Yes!》,入面專影靚女嘅「城市驚喜」,星座甚至《 Yes!》閃卡,好多人都試過要落報攤等出版第一時間買。所謂那些動人時光已不復再,所以有得買好買喇!

陳瀅 狂追愛情故

以前喺外國讀書,每次返嚟香港都買好多《 Yes!》,因為好鍾意睇裏面嗰啲內容啦,同埋入面嘅愛情小說,仲有小問卷,答邊幾個就知性格係點,適合邊一類男仔,我就好鍾意玩,入面仲有好多閃卡,以前就好鍾意黎明同周慧敏嘅閃卡。

《 Yes!》當年除咗雜誌暢銷,閃卡更係每個後生仔必備,閃中閃、暗閃呢啲 term有儲開實識!

雨僑 八卦新聞睇到喊

我好記得以前有期《 Yes!》封面係孫耀威,標題寫到佢同酒井法子一齊咁嘅,由於當時孫耀威係我偶像,為咗呢個封面喊咗好耐,內頁係拖手,但封面我就不肯定,但我已經好耿耿於懷啦,我直頭撕咗嗰幾版,唔想睇到佢哋拖手,諗番真係好幼稚同無聊。

孫耀威當年同酒井法子合唱〈有緣千里〉,當年 K歌必唱,𠵱家連卡拉 OK都少人去

周柏豪 必睇「城市驚喜」

我最懷念嘅娛樂雜誌就係《 Yes!》,裏面有「城市驚喜」啦,睇到一啲比較靚啲嘅人做一個訪問啦,同埋入面嘅星座呀,咁就會睇番自己嘅星座,又會睇番自己喜歡嘅女仔星座,佢嘅星座會唔會話同我夾呢?如果有,就會覺得好有緣!希望佢第時會復活啦。

當年《 Yes!》有個欄目「城市驚喜」有唔少校花校草睇,當年有份上榜係一種榮幸。

邵仲衡 提前懷念《忽周》

我會揀《忽然 1周》啦,我好喜歡呢本雜誌,加上我太太每期都買,除咗內容之外,美術、排版設計我都好喜歡!極之可惜啦,佢每期嘅專訪,我覺得做得好好,寫嘅角度係好有自己 style。

《忽周》創刊 20年,有唔少封面都令人記得,其中創刊號謝賢拍霆鋒着三角褲,𠵱家叫佢哋影都唔得

街坊最愛《忽周》

《 Yes!》係唔少明星嘅集體回憶,但估唔到有唔少後生仔最記得係《忽然 1周》!大部份都係因為阿媽買,之後攞嚟睇,所以話師奶市場先至係王道,唔怪得大台狂拍師奶劇啦,不過《忽周》本週最後一期,快手搶喇!

李生  18歲

《忽然 1周》囉,以前係因為飲茶,有屋企人買就攞嚟睇,鍾意睇明星緋聞啦。

林生  19歲

細個喺屋企間唔中有本,就攞嚟睇囉,都係鍾意睇娛樂新聞,邊個同邊個拍拖嗰啲,反而《飲食男女》我唔會睇。

Joy

我最懷念當然係《 Yes!》啦,因為入面有「城市驚喜」,入面好多靚女睇,仲記得係買一本,然後全班傳嚟睇。

鍾意就快D Share啦!