掃呢頁CODE去手機

2015年10月25日 星期日

靚女多人追! 16歲Christy@FFx 獲師兄接放學 師兄,FFx,劉浩龍,





其他影片:>>






女子組合FFx早前憑一首製作費只900元嘅《Sugar Baby》MV彈起,唔少巴打都覺得16歲嘅Christy(周葆諭)好索,樣靚身材好,可以單飛發展。

雖然Christy仲喺中學生,但靚女自然多人追,讀者馬先生透過爆相爆料,向《蘋果》提供一張Christy有男仔接放學嘅相,噚日下午三、四點,着住校服嘅Christy同個運動型少年,一齊去咗將軍澳一個商場行街。

今日記者致電Christy,問係咪拍拖?佢話:「唔係,純粹朋友,佢係師兄,已經畢咗業。因為之前大家都係泳隊,所以認識。」對方有冇追求?佢答﹕「emmmm,咁又冇,我唔知啦,可能我工作比較忙,變咗可能啲人知我忙,都唔夠膽追我。」

Christy仲話朋友接放學好平常:「因為佢係舊生,有時約其他朋友都會係學校門口等我,嚟接都好正常。放學肚餓,咪去(學校)對面商場食嘢囉。」

有讀者影到Christy獲運動型男生接返學(左圖為讀者提供圖片) Christy表示男生係佢師兄。(讀者提供圖片) 唔少巴打覺得16歲Christy索爆。(資料圖片)
FFx(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!