掃呢頁CODE去手機

2015年10月25日 星期日

陳展鵬蟬聯視帝:證明我付出係值得 陳展鵬,陳展,



陳展鵬蟬聯奪得《星和無綫電視大獎2015》視帝,感到有點緊張同興奮。

next 1/1 pre

陳展鵬係台上講感言時話得到呢個獎證明自己付出係值得。

next 1/1 pre

當然唔少得出爐視帝視后影番張合照。

next 1/1 pre

陳展鵬蟬聯奪得《星和無綫電視大獎2015》視帝獎座,展鵬於台上說出得獎感受,他坦言有點緊張、興奮,今年可以講廣東話,可以講得更多,他說:「上年攞呢個獎返屋企畀媽咪睇,可以攞到成績返去,但嗰陣我為拍劇集《張保仔》剃光頭,啲相影出嚟唔好睇,但亦因為光咗頭拍劇集《張保仔》,令十一貝勒得到呢個獎,證明我付出係值得的。」展鵬又指要多謝一個「伯樂」,這個便是無綫高層曾勵珍。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!