掃呢頁CODE去手機

2015年10月25日 星期日

徐子淇晒孻仔萌照 似爸爸定媽媽? 徐子淇,





其他影片:>>






千億新抱徐子淇8年生四個,今個月初第四個「金叵羅」李建熹出世,湊成兩個「好」字!爺爺李兆基(四叔)開心到向恒基員工和朋友派10,000元大利是,合共派發1,500萬元,皆大歡喜。

子淇0依家坐緊月,但係都不時在網上同大家分享佢再人母嘅喜悅,今日佢就係Instagram貼相,仲留言話:「Baby looks like mama when he is asleep(BB睡覺時的樣子很像媽咪)。」

相中所見子淇抱住就滿月嘅囝囝,囝囝似乎仲喺甜睡中,而且十分享受畀媽咪抱喺懷裏。而另一張李家誠抱B照就刻意玩黑白feel,子淇就留言謂:「And looks like papa when he's awake(醒來時的樣子似爸爸)」眼仔睩睩的建熹BB,遺傳咗爺爺和爸爸的鷹勾鼻。

32歲嘅子淇8年生四個,育有7歲長女晞彤、6歲二女晞兒及3歲兒子俊熹,本月初宣佈家中再添新成員——建熹BB。

大個咗啲好可愛 (徐子淇Ig圖片) 之前個檥係咁嘅 你哋話似邊個呢?
個鼻就遺傳咗爺爺同爹哋。
鍾意就快D Share啦!