掃呢頁CODE去手機

2015年10月31日 星期六

陳豪漏夜驗孕茵媺3年抱3 茵媺,陳豪,陳茵媺,

懷有第三胎茵媺谷盡三吋事業線,並笑言有預感會繼續生仔,

陳豪漏夜驗孕茵媺3年抱3

陳豪與陳茵媺(Aimee)雖然結婚僅僅兩年已育有兩個寶貝仔,但原來「陳氏工廠」一直未有停工,上月初本報發現陳豪於深夜時分滿面鬚根衝入超市買驗孕棒,成事後極速閃人,大抵沒想過買棒過程被直擊,故陳豪被追問時即刻面紅,又尷尬又扯衫,封口不談懷有第三胎事宜,不過紙包唔住火,昨日Aimee出席公開活動時已腹部隆起,終宣布現時懷孕三個半月,更指生完第三個後會暫時收工,繼續追尋演藝夢!

陳豪與陳茵媺(Aimee)這對圈中模範夫婦,於2013年結婚後已火速造人,兩年間已分別誕下大仔梓燁(1歲10個月)及次子浩鋒(8個月),一直盛傳二人想追番個女,故即使誕下次子後也未有停工,雖然陳豪已年屆44歲,但仍然有心有力,本報於上月初深夜時分,就發現陳豪現身大埔某24小時經營的超級市場,戴住帽的他一臉殘樣及滿面鬚根匆忙地找來職員,並謂:「有冇驗孕棒?」惟該超市並沒有他想買的牌子,最後陳豪便於職員介紹下,購下別牌子、價值港幣59.9的驗孕棒,大抵陳豪怕被人發現,故付款後便火速離開。

不過陳豪並不知道買驗孕棒時被全程直擊,日前本報向正在電視城為新劇《完美叛侶》開工的他求證時,他當堂面紅,一臉尷尬的他不斷扯衫,顯得不知所措,問到是否買驗孕棒,陳豪謂:「冇啲咁嘅事,(咁係咪追第三個?)唔講嘞!」更以手作封嘴狀。

腹部微隆的茵媺仍貪靚穿高踭鞋。
  • 腹部微隆的茵媺仍貪靚穿高踭鞋。
陳豪早前被踢爆漏夜買驗孕棒時一臉尷尬,更封嘴避談。
  • 陳豪早前被踢爆漏夜買驗孕棒時一臉尷尬,更封嘴避談。
次子浩鋒
  • 次子浩鋒
「雙陳」在兩年間已誕下大仔梓燁及次子浩鋒。
  • 「雙陳」在兩年間已誕下大仔梓燁及次子浩鋒。

拒放棄演藝事業

惟昨日谷起心形胸的Aimee出席首飾品牌活動時,終忍不住分享喜悅!穿上Tube Dress長裙的她盡騷三吋「事業線」,與身上過億鑽飾同樣搶鏡,並大方透露已懷有第三胎三個半月,不過還未知今胎性別:「仔女冇所謂,最緊要健康,屋企已經有兩個小王子,加埋有4個王子都冇所謂。老公係三兄弟,我哋預感都可能都係仔。」

已從馬來西亞完成電影拍攝的她,表示早前與老公到蘇梅島旅行,問到BB是否於當地製造?Aimee笑謂:「唔知,唔確定,返嚟先知有咗。(佗BB攰嗎?)攰,大住肚要照顧兩個小朋友,但自己鍾意落手落腳湊仔。(會唔會再生?)三個真係夠晒數,計劃都係生三個,四個就唔好喇,太攰,將來都想繼續拍戲。(第三胎係咪計劃之內?)係,我哋都想小朋友年紀接近啲。(大仔知道未?)大仔聽到睩大對眼,指住我個肚,好驚喜。」雖然Aimee已腹部隆起,但仍貪靚穿上五吋高踭鞋。

計劃之內夠晒數

而陳豪昨日則於電視城為《完》開工,對於Aimee揚言生完三個小朋友後要暫時休息,陳豪也贊同謂:「都夠,3個小朋友對屋企嘅任務都差唔多,遲啲先再諗,媽咪都要抖下。(Aimee話唔肯定BB係咪蘇梅島製造!)件事好natural,上天賜畀我哋,確實幾時就真係唔知,又唔係話要3年生3個,只係計劃生3個,有仔有女就好完美,不過淨係仔都冇所謂。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!