掃呢頁CODE去手機

2015年10月26日 星期一

錢嘉樂基因霸道 餅印女旺爸爸 錢嘉樂,

錢嘉樂一家為細女Kassidy舉行滿月派對,並切蛋糕慶祝。

錢嘉樂基因霸道 餅印女旺爸爸

上月誕下幼女Kassidy的湯盈盈,一直強調Kassidy似足自己,正當全城熱切期待一睹Kassidy真面目之時,昨日盈盈親自公開其真面目,Kassidy果然不敵錢家強大的基因,與嘉樂樣貌百分百match,一定不怕走失!錢嘉樂笑言兩個寶貝女勁旺他,又感謝盈盈全力湊女,縱然工作再忙、再苦也是甜!

講到基因最強,必定要數藝人錢嘉樂,太太湯盈盈前年為他誕下大女錢凱晴(Alyssa),上月23日二人再添幼女Kassidy,忙於工作的嘉樂日前去到南京開《歲月友情》巡唱,不過嘉樂依然心繫一屋三女,臨去南京之前,他不忘一家四口合體,為Kassidy舉行滿月派對。

當日除了嘉樂及盈盈的父母出席,當然不少得盈盈的好姊妹周家蔚、佘詩曼及梁靖琪等人,一班親朋好友在滿月派對上齊齊切蛋糕慶祝Kassidy滿月,場面熱鬧。

Kassidy微笑的樣子簡直與錢嘉樂似到十足!
  • Kassidy微笑的樣子簡直與錢嘉樂似到十足!
大女Alyssa雖然間中會呷妹妹醋,但亦愛錫妹妹。
  • 大女Alyssa雖然間中會呷妹妹醋,但亦愛錫妹妹。

自Kassidy出生後,不少人都熱切期待一睹其真面目,一直強調Kassidy樣子似自己較多的盈盈,前晚終於在微博上載Kassidy的相,並留言:「我們的寶寶滿月」Kassidy樣貌一曝光,網民紛紛一面倒指Kassidy與爸爸嘉樂似足餅印,有見反應熱烈,盈盈即「加推」新相,包括滿月派對相及兩張Kassidy的酣睡相,留言說:「真係咁似爸爸咩?望真啲……」從追加的Kassidy相中,可見她與嘉樂真的似到十足十,嘉樂果然基因強大!

盈盈貼上Kassidy的酣睡相,反問網民細女是否很似爸爸?
  • 盈盈貼上Kassidy的酣睡相,反問網民細女是否很似爸爸?
盈盈的好姊妹亦有出席滿月派對,場面熱鬧。
  • 盈盈的好姊妹亦有出席滿月派對,場面熱鬧。

盈盈餵人奶辛苦

嘉樂昨日接受本報訪問時,對於Kassidy被指與他百分百餅印是否感到很開心,他說:「梗係不過我個人認為似盈盈多啲,其實真正係似外母,因為盈盈同佢媽咪好似樣。」至於想Kassidy先學識叫爸爸定媽媽,嘉樂就向太太賣口乖說:「大女係叫爸爸先嘅,我冇所謂,都想細女叫媽媽先。」

嘉樂又透露近日忙着湊女又要開巡唱,令他分身不暇,不過一見到家中「三個」女兒就覺得勁冧,笑言就算再忙都無力反抗,由於Kassidy年紀太細,嘉樂為怕自己太過粗手粗腳,照顧Kassidy的重任就交由盈盈負責,不過愛妻心切的嘉樂並冇偷懶,不時在盈盈身邊陪伴她湊女:「盈盈依家餵人奶,夜晚要起4次身,好辛苦,所以我會喺佢身邊陪佢支持佢。」而盈盈亦在電話旁幫嘉樂講好說話:「平日佢一得閒會幫手抱囡囡。」

中文名仍未決定

對於兩個寶貝女,嘉樂亦一視同仁,他提到大女Alyssa間中會對妹妹呷醋:「大女點都會有啲被忽略嘅感覺,有次我準備出門口做嘢,佢扁晒嘴,皺晒眉又攤喺地咁話so sad,搞到我唔想出去做嘢。」

嘉樂亦笑言因為多添一個女兒要捱多幾年,所以不敢推卻任何一份工作,幸好近年亦有不少工作機會,他表示從未想過自己可以揸咪唱歌,又拍劇又做動作指導:「咁多瓣數當然唔想錯過任何一個機遇,加上兩個女又咁旺我,大女旺攞獎(第49屆金馬獎最佳動作設計),細女就旺我開巡唱,所以我一啲都唔覺辛苦,反而覺得好甜!」至於Kassidy的中文名,嘉樂表示仍未有決定。文:專案組 採:影視組

#

#

鍾意就快D Share啦!