掃呢頁CODE去手機

2015年10月16日 星期五

苦瓜乾出活動被彈唔專業 昭宥公開道歉



其實...周身唔舒服都要頂硬上做嘢...真係笑唔出嘅...

next 1/1 pre

昭宥今日現身簽名會時木無表情,被指不夠專業。

next 1/1 pre

昭宥站在孝琳(左)旁邊,顯得更加似苦瓜乾。

next 1/1 pre

其他成員均露出開朗笑容,唯獨昭宥(右一)好似嬲咗成村人咁。

next 1/1 pre

其實呢張相睇得出,昭宥真係幾病吓,陰公。

next 1/1 pre

韓國女團SISTAR今日下午在首爾永登浦為運動服品牌舉行簽名會,成員孝琳、多順及寶拉全程面露開朗笑容,唯獨昭宥卻一直像「苦瓜乾」一樣,即使其他成員跟她開玩笑,她仍木無表情,好似嬲咗成村人咁!

其實昭宥早前亮相音樂節目時已經狀態不佳,一直沒有笑容,有粉絲指她上月20日參加韓流騷時腰部受傷,令帶傷趕行程的她吃不消,故今日在簽名會與粉絲見面時仍笑容欠奉,有網民批評她不夠專業,又覺得她是藉此向事務所示威。

昭宥之後透過事務所為事件向大家道歉,發言人指昭宥在公演上扭傷腰部導致狀態持續不佳,本來一邊接受治療一邊繼續工作,但最近患上感冒,令情況變得更差,又表示今日的簽名會是因為跟粉絲約好,所以堅持出席,昭宥為沒有給大家更好一面而道歉,並謂之後會盡量減輕工作量,養好身體。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!