掃呢頁CODE去手機

2015年10月12日 星期一

老婆接機 錫錫打氣 陳國邦拒回頭 「公開信當求職」 陳國邦,





其他影片:>>






現年47歲的陳國邦,演技雖然出色,但卻一直苦無機會發揮,多年來屢被派演行行企企第三、四線角色。為免自己長此下去變成「一潭死水、發黑發臭」,阿邦上周五在網上貼出一封「給無綫電視的公開信」,宣佈不與無綫續約。這封公開信,大大感動了觀眾、網民甚至幕前幕後,反應之熱烈,連他本人也始料不及。

昨午阿邦與恩師鍾景輝在台灣演出完舞台劇《相約星期二》返港,太太羅敏莊專程往接機,也有市民認出阿邦,主動邀合照與他打氣。問阿邦發公開信後心情如何?他說:「冇乜點,封信唔係因衝動而決定。考慮咗幾年,點解家先寫?真係時間惹的禍,因為喺加拿大演出有好多時間,思考好多嘢,自己真係應承咗簽約,唔想傾約同事受責罰,希望高層唔好怪佢。呢個念頭孕育咗一段時間,諗吓應該幾時,定係等吓再抱希望呢?諗完之後就決定做呢件事。」

發公開信後無綫高層可有「打鑼」找他傾約?阿邦支吾以對,身旁的羅敏莊代答說:「冇打鑼,但有搵囉。」問是否無綫高層樂易玲時,阿邦只笑而不語。對於樂易玲謂會極力挽留,阿邦說:「佢講嘅說話好似無綫同演員有事發生,佢都會出嚟講說話,好似公司一個橋樑,唔通佢話陳國邦你應該走咩!」羅敏莊亦忍不住插嘴問阿邦:「你係咪覺得好官腔呀?」阿邦又笑而不答。

是否與無綫沒彎轉餘地?阿邦說:「自己有同太太傾過,太太都話既然決定咗就咁啦,唔係有冇彎轉,自己都唔想有彎轉。好似一對情侶,我已經單方面講咗分手,對方一定做番相應嘅嘢挽留。」樂易玲表示會再與阿邦再傾,看看他有甚麼想做而未達到,對此阿邦說:「自己想做嘅嘢,喺封信嘅文字已經交代得好清楚,呢封唔係勒索信,唔係封信出咗之後,你講乜嘢條件就喺番埋一齊。唔係話留喺TVB就錯,走喺啱。」

信中阿邦謂不想自己作品變作一潭死水及發黑發臭,莫非他見到現時有此情況?阿邦謂:「唔關人哋事,只係自己等咗咁耐、盼望咗咁耐,但隨住年月,心智會被磨滅,唔係公司或邊個令我變成咁。好在自己每年同老師演舞台劇,唔同地方演出,觀眾畀我嘅反應,維持咗演戲衝動同熱誠。」說話至此,阿邦顯得有點口窒窒相當感觸。之後阿邦說:「呢封唔係要脅信,係求職信,等外界知道我係自由身,可以嘗試好多唔同嘅嘢。」可有後着?阿邦說:「真係冇,可能試吓教學,做舞台劇同湊女。」

問羅敏莊可擔心老公前景?她說:「冇㗎,佢演舞台劇之後冇乜大project,不過我又唔介意,我都有工作能力,如果人生唔開心,即使賺幾多錢冇用,不如轉換環境。老公演舞台劇返嚟開心好多,我鼓勵佢喺舞台劇發展,雖然唔係搵好多錢,但都夠使啦。」訪問後,羅敏莊還與阿邦咀嘴打氣,給老公無限量支持。

(攝影:陳慧安) 陳國邦昨由台灣返港,多次強調公開信不是要脅無綫,其實是他的求職信。 羅敏莊錫錫老公陳國邦打氣。
陳國邦昨與恩師鍾景輝返港,對陳國邦決定,鍾景輝不欲多言。
鍾意就快D Share啦!