掃呢頁CODE去手機

2015年10月11日 星期日

牙齒掂嘴唇!唯唯讚Bob好咀:油分高 唯唯,林盛斌,Bob,梁烈唯,



兩人早前當眾嘴對嘴。

next 1/1 pre

藝人梁烈唯在將軍澳電視城出席《善心滿載仁愛堂》直播。談到他在錢國偉婚宴當晚被林盛斌(Bob)激咀三次,他就指最肉酸並非此事,說:「最負皮走嗰時酒店員工見到我哋畀傳媒朋友圍住就話嗰邊有車,就以為架七人車係酒店嘅,但個司機就話『唔係呀、唔係呀』,嗰吓好瘀。」問阿Bob的嘴仔是否好好咀,他笑謂:「好好咀,非常軟熟,好似東莞臘腸咁,油分好高。(有伸脷?)咁又冇,但佢嘅牙齒掂到我嘅嘴唇,感覺好澎湃。」又指一班兄弟婚後都流行攬攬錫錫。談到阿Bob和陳小春口角一事,他就指當事身在廁所所以不知實際情況,但阿Bob事後都有拜託他向小春道歉。講到阿Bob到澳洲「反省」,他就表示對方是一早接了當地華裔小姐的司儀工作,說:「張相Chok晒咁,我想問佢係自拍定老婆幫佢影。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!