掃呢頁CODE去手機

2015年10月23日 星期五

JC爆安志杰浪漫求婚寄居蟹藏戒 安志杰,Jessica C,JC

安志杰輕摸JC肚子,表示已佗B約五個月。

JC爆安志杰浪漫求婚寄居蟹藏戒

未婚佗B的「警鐘胸」Jessica C.與未婚夫安志杰昨日由馬爾代夫恩愛返港,安志杰趁今次預支蜜月之旅浪漫求婚成功,JC幸福滿溢大騷兩卡求婚鑽戒,更稱睇寄居蟹時發現戒指,驚喜萬分,兩人又4度甜蜜咀嘴,恩愛滿瀉。

愛得癡纏的安志杰(Andy)與JC早前出席活動時默認有喜,Andy更承諾兩人旅行回來會宣布好消息。日前他透過經理人宣布已在馬爾代夫向JC求婚成功,決意要將女友私有化。

懷孕五個月

昨日兩人從馬爾代夫預支完蜜月返港,穿鬆身裙的JC與Andy十指緊扣,於早上約8時半現身香港國際機場,他們的助手亦有帶同Andy的愛犬來接機。兩人甫見記者即友善揮手,JC更忍不住與愛犬錫錫,期間更一臉幸福地大晒Andy送的兩卡求婚鑽戒。問Andy求婚計劃籌備多久?他說:「個幾月。(有咗BB先求婚?)上次出活動唔講,係因為想畀驚喜JC先,希望求完婚先講出嚟。」JC搶着說:「好驚喜,係好浪漫嘅set up同晚餐,仲係慶祝拍拖一周年紀念。(BB依家幾多個月?)差唔多5個月,本身有啲緊張,但已經慢慢適應。(有冇好唔舒服?)依家OK呀。(啱啱發現有BB有咩感覺?)好驚訝,係一個大嘅驚喜,一個exciting嘅驚喜,因為係第一次懷孕,同埋被求婚,好開心,但我知道有BB後都冇畀任何壓力Andy。」問到求婚戒指有多少卡?Andy透露近2卡,JC開心說:「收到好驚喜,戒指好完美。馬爾代夫嘅沙灘有好多寄居蟹,睇睇吓突然發現有隻戒指,我開心到無法言喻。」

甜蜜咀 <br>兩人應記者要求4度咀嘴。
  • 甜蜜咀

    兩人應記者要求4度咀嘴。
晒婚戒 <br>JC展示手上兩卡的求婚鑽戒。
  • 晒婚戒

    JC展示手上兩卡的求婚鑽戒。
怕醜仔 <br>JC爆安志杰冧招,男方即怕醜掩面。
  • 怕醜仔

    JC爆安志杰冧招,男方即怕醜掩面。
兩人見到狗狗接機,開心得一齊上前錫錫。
  • 兩人見到狗狗接機,開心得一齊上前錫錫。

未知BB性別

再問是否沒有BB就不打算結婚?Andy說:「之前有同佢傾過嘅,但我嗰陣飲醉酒,佢以為我講大話。」日前有傳兩人待BB出生後,會在美國舉辦婚禮,JC坦言暫未知詳細安排:「我唔知道,因為好多嘢嚟得太快,好多嘢要計劃,但我之後會返美國待產,生完BB再一齊返香港。」Andy亦稱暫時放下工作,陪未婚妻返美國待產,直至BB出世,並稱之後會在港補辦婚禮。

提到BB性別,Andy說:「好快會知,男女都唔介意。父母知道後都好開心。(知唔知謝婷婷有祝福你哋?)冇留意,會多謝佢。」JC此時即甜笑稱Andy以前是她的男朋友,現在是她未婚夫。她表示完成手上的少許工作便暫時停工,產後亦會休息數月,但未知預產期:「今個星期會睇醫生。(想順產定開刀?)我會努力,如果應付到,會嘗試自然分娩。」二人語畢,即應記者要求4度錫錫,表現極之恩愛。

文:名人組

鍾意就快D Share啦!