掃呢頁CODE去手機

2015年11月3日 星期二

熱爆地圖App攻港 好用過Google Maps Google,





其他影片:>>






相信不少到過倫敦旅遊的人都用過Citymapper這個地圖app,除了一次過可看到英國交通工具的車站,更可以比較路程及到站時間。現時Citymapper積極在亞洲區進行擴張。先後開發新加坡及東京版後,近期更正式登錄香港。

這個app在2011年創立於倫敦,更連續獲得2013及14年度 Apple app 大獎,早前蘋果發佈會更宣佈Citymapper成第一個登錄Apple Watch的app,明顯有意搶攻Google Maps市場。英國總公司為了更形合香港人需求,找來了StartupHK聯合創始人蘇頌禮(Gene)擔任城市運營顧問。

Gene指出,Citymapper與Google Maps最大分別是前者以起點去到目的地為主要目標:「你set好晒想去嘅地方,個app就計算搭咩車最快,例如搭港鐵,入到去會話你知企喺邊一卡車箱最快搭到扶手電梯;如果要轉巴士,會話埋俾你知幾分鐘後會有下班車,上到車想訓陣,個app就會有響鬧功能叫你起身。」

這個app的香港版於8月下旬正式推出,除了大部分交通工具外,還包括Uber。他指出交通資料都是由互聯網的公開資料獲得,其中紅van最難搜集,問到香港交通經常擠塞,會否影響app的準確性,他解釋:「因為準確度暫時都係根據運輸公司提供資料,但係我哋之後都會繼續改良。」

Gene續指,為了這個app更符合香港人的需要,除了會盡快更新中文版之外,更加入了本地元素:「如果你揀行路或者踏單車,個app就會顯示你消耗咗幾多個菠蘿包,幾多杯紅豆冰嘅卡路里,未來會同商場同餐廳合作,邀請佢地將我哋嘅icon放喺佢哋網站,等啲人一撳就知道點去。」

撰文:梁延宇

攝錄:陳浩樂
鍾意就快D Share啦!