掃呢頁CODE去手機

2015年11月3日 星期二

楊千嬅:千嬅「真性情」 林海峰:娶着你就大鑊 林海峰,楊千嬅,千嬅,



林海峰大爆有日喺𨋢口聽到千嬅同丁子高鬧交,笑言好彩唔係娶着佢!

next 1/1 pre

只係喺戲中扮夫妻!

next 1/1 pre

雖然阿Jan樣子認真…

next 1/1 pre

但千嬅見到對方都係忍唔住爆笑!

next 1/1 pre

千嬅回顧拍戲難忘事,就係一場內心戲!

next 1/1 pre

而Jan就搞笑話有日返咗去片場,點知冇戲份,畀導演嗌走!

next 1/1 pre

千嬅同阿Jan喺現實中,另一半都知佢哋電話密碼!

next 1/1 pre

不過千嬅曾經唔小心刪晒老公電話啲聯絡人,被對方鬧爆!

next 1/1 pre

唔知佢哋又會擦出咩火花呢?

next 1/1 pre

藝人楊千嬅與林海峰(Jan)為電影《哪一天我們會飛》拍攝宣傳海報,為了配合戲中角色,林海峰留了鬚根,而千嬅就淡妝上陣。拍攝時Jan為投入角色沒有刻意搞笑,但千嬅看見他仍然忍不住笑,二人手拖手對望時,她「喪笑」情況更見嚴重。千嬅表示拍戲時最難忘和困難就是與Jan一同演內心戲,尤其是喊戲,她說:「難在唔係喊出眼淚,而係要令人明白點解要喊,要令人感覺到我嘅心情,好難,係考試!」

林海峰唔識做戲?

而林海峰最難忘是第一天開工未埋位就被導演請走,他表示:「當日我着好戲服等埋位,點知導演話嗰日冇我戲份叫我走!」千嬅聞言O晒嘴和爆笑,Jan續說:「呢場戲我真係好難演,因為我唔知返到屋企點交代,明明話出去拍戲,點知出一出街又返嚟!」

千嬅幫老公「洗機」被鬧爆

而戲中千嬅意外看到「老公」Jan的手機短訊引爆夫妻決裂,現實中他們卻大方表示另一半都知道其手機密碼,兩公婆沒有秘密。千嬅更自爆曾為了手機與老公吵架,她說:「我曾經唔小心亂撳,一嘢洗晒老公手機裏面所有聯絡電話,畀佢鬧到癲!」

另外,二人早前又接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》主播許文軒(Edmond)專訪,千嬅大談夫妻之道説:「同丁生(丁子高)相處時,絕對唔會扮睇唔到,一忍唔到就會爆,一定出聲。丁生又喺一個會駁火嘅人,不過大家講講吓又會笑,因為用啲字好賤格。」而阿Jan笑説:「好彩我兩公婆冇咁粗俗。」

林海峰遇千嬅丁子高嘈交

林海峰又大爆:「有次喺某停車場升降機口撞到千嬅兩公婆,升降機道門未開已經聽到有人好大聲罵,一打開口又立即收口,好真性情,我即刻扮乜都睇唔到我心諗娶着你就大鑊,好彩係拍戲,你估我對個個女歌手都有興趣,好彩我揀啱咗,真係辛苦丁生。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!