掃呢頁CODE去手機

2015年11月17日 星期二

人肉速遞飛北京 李榮浩拖楊丞琳上樓 :),李榮浩,楊丞琳,



楊丞琳特登去北京見李榮浩,佢哋合體冇幾可,今次真係難得!

next 1/1 pre

李榮浩輕輕捉住Rainie,睇見都甜蜜呀!

next 1/1 pre

男友急call,女友在何方?

next 1/1 pre

雖然男方出碟時,女方有現身撐場,但相信佢哋依家咁避忌,難啲喺公開場合再見喇!

next 1/1 pre

最驚喜係李榮浩今年2月錯手Post咗呢張相再秒刪!

next 1/1 pre

李榮浩開騷時…

next 1/1 pre

Rainie不避嫌撐場!

next 1/1 pre

而啱啱「雙11」晚會,李榮浩(右)同吹神陳奕迅同台飆歌!

next 1/1 pre

短短出道兩年幾,已經獲封「金曲新人王」!

next 1/1 pre

31歲台灣「可愛教主」楊丞琳(Rainie)與內地歌手李榮浩緋聞傳足年幾,今年2月男方在微博上傳與女方面貼面照片洩蜜,雖然合照被他秒刪,但姊弟戀浮面的二人更在7月傳出秘婚,惟當事人從未正面承認戀愛之說。直至今年9月,李榮浩於內地錄影中秋節目時分享愛情觀,首度鬆口認「戀愛ing」,更直認女友在台灣:「有時間的話,希望以後每個重要節日都可以和重要的人一起過。」

情侶裝拍拖 默認同居關係

適逢今日是Rainie出道16周年的大日子,男友李榮浩即兌現承諾,提前與女友慶祝!日前二人合體在深夜時分於北京一火鍋店撐枱腳,隨後更一同返回麗都高級公寓的新愛巢共度甜蜜一夜!當晚二人均戴上帽子及口罩,並穿上黑色情侶裝現身火鍋店,頭戴黑色漁夫帽的Rainie由戴上鴨舌帽的男友拖到實一實。歎完火鍋,二人前後腳離開店舖返回麗都寓所,當汽車駛進地下停車場時Rainie終於脫掉口罩解除武裝,與李榮浩牽手上樓,默認同居關係!

李榮浩兩年內極速升呢

而Rainie亦曾在受訪時講過只要雙方有心,再忙都能抽時間談戀愛,不時被撞破往返兩岸進出李家,近日她雖然忙於準備新專輯,仍甘願當「跟得女友」人肉速遞到北京會男友,有心有力,果然講得出做得到!原住天鵝灣的李榮浩出道兩年幾以來人氣有增無減,去年獲5項台灣金曲獎提名,並勇奪新人獎,獲封「金曲新人王」,難怪原住五環外天鵝灣的他升呢搬入位於望京科技園與789藝術區附近的麗都高級公寓,而日前他在雙11晚會上與陳奕迅同台飆歌亦大獲好評!



鍾意就快D Share啦!