掃呢頁CODE去手機

2015年12月29日 星期二

龔嘉欣:玩閃婚?龔嘉欣爆吳業坤:畀晒啲錢你管 __,吳業坤,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,

龔嘉欣表示曾與吳業坤計劃合資開果汁店,笑言吳業坤會畀晒啲錢佢管。next1/1pre聖誕節當晚龔嘉欣去了餐廳試菜,準備投資餐廳。next1/1pre龔嘉欣表示與吳業坤性格相近:「我哋可能突然之間做啲比較刺激嘅嘢。」(資料圖片)next1/1pre龔嘉欣next1/1pre《刀下留人》大合照。next1/1pre龔嘉欣好受歡迎。next1/1pre龔嘉欣派禮物。next1/1pre藝人龔嘉欣於油塘出 ...


龔嘉欣表示曾與吳業坤計劃合資開果汁店,笑言吳業坤會畀晒啲錢佢管。

next 1/1 pre

聖誕節當晚龔嘉欣去了餐廳試菜,準備投資餐廳。

next 1/1 pre

龔嘉欣表示與吳業坤性格相近:「我哋可能突然之間做啲比較刺激嘅嘢。」(資料圖片)

next 1/1 pre

龔嘉欣

next 1/1 pre

《刀下留人》大合照。

next 1/1 pre

龔嘉欣好受歡迎。

next 1/1 pre

龔嘉欣派禮物。

next 1/1 pre

藝人龔嘉欣於油塘出席無綫劇《刀下留人》之「情花初現度佳節」活動,提到聖誕未跟緋聞對象吳業坤度過,嘉欣解釋對方有工作在身,又自爆當晚去餐廳試菜,皆因打算投資開日本餐廳:「大個女喇,想有少少投資,依家十畫都未有一撇,係朋友撩我夾份,咪諗住試吓囉。(投資多少?)未有預算,想試吓先,始終冇經驗會驚啲。」

計劃夾份開果汁店

她坦言有撩「細佬」吳業坤夾份,又謂初拍《愛.回家》時,兩人已打算開果汁店。問可怕講錢傷感情嗎?她說:「唔緊要啦,一家人冇計,佢話乜都畀晒我管。(錢都畀你管?)佢自己講嘅,我有問過佢夾份做生意會嗌交,佢話『我唔理喇,畀晒啲錢你管晒就得』。」

「有親人嘅感覺」

問是否考慮過吳業坤時?嘉欣即劃清界線:「仲要睇好多嘢嘅,要睇性格、感覺。(冇感覺咩?)有親人嘅感覺。」隨後,她又扯開話題,笑言講對方講到悶:「講講吓好似真咁。(真唔好咩?)唔好喇,拍埋呢套劇先啦,依家唔諗住,加上唔係咁容易,我都單身咗好長段時間,去開始一段感情都要想睇清楚係咪一個人先開始。」是否吳業坤太「毒」而抗拒?她說:「唔係,佢好好,我成日鬧佢亂咁答嘢、亂講嘢,依家個故事去到太複雜,係時候停一停。」

送龍鳳鈪賀姚子羚

對於好友姚子羚自爆下月結婚,嘉欣笑謂:「佢講笑咋,我都希望佢快啲結婚,因為睇到佢同男友好Sweet,佢男友又好錫佢,子羚都係個好好好好嘅女仔,都想睇到佢哋行到呢一步,到時我會打隻龍鳳鈪畀佢,賀一賀佢。(未有咁快?)有啲嘢可能好突然呢,可能感到係時候,我同佢都係比較爽,所以都有可能突然之間做啲比較刺激嘅嘢。(閃婚?)係都唔出奇。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!