掃呢頁CODE去手機

2015年12月29日 星期二

Twins綵排凌空踢腿 阿嬌兩度險墮 __,阿嬌,Twins,鍾欣潼,

小心呀!next1/1pre阿嬌(左)、阿Sanext1/1pre兩人企喺Dancers膊頭上跳舞。next1/1pre咪睇阿嬌擺甫士好似駕輕就熟…next1/1pre其實都好驚險,仲兩度險跌!next1/1pre阿Sa都有啲論盡。next1/1pre好彩班Dancers身手敏捷。next1/1pre氣勢十足!next1/1pre大合照next1/1pre兩人諗嘉賓陣容感頭痛。next1/1pre ...


小心呀!

next 1/1 pre

阿嬌(左)、阿Sa

next 1/1 pre

兩人企喺Dancers膊頭上跳舞。

next 1/1 pre

咪睇阿嬌擺甫士好似駕輕就熟…

next 1/1 pre

其實都好驚險,仲兩度險跌!

next 1/1 pre

阿Sa都有啲論盡。

next 1/1 pre

好彩班Dancers身手敏捷。

next 1/1 pre

氣勢十足!

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

兩人諗嘉賓陣容感頭痛。

next 1/1 pre

兩人落力排練。

next 1/1 pre

組合Twins為《#TWINS#LOL#LIVE IN HK》演唱會進行綵排,兩人即場勁跳《Ichiban興奮》,更被舞蹈員抬起,站在膊頭上凌空踢腿,難度甚高!到尾段擺甫士拍照時,被抬高的鍾欣潼(阿嬌)與蔡卓妍(阿Sa)一齊做出攤坐動作,而首次做這個動作的阿嬌卻因為不夠熟練而兩度險墮,不過專業的她依然保持笑容,認真驚險!

排舞搞到周身瘀

講到排舞中只有舞蹈員打側手翻,未見兩人大顯身手,兩人直言其實側手翻已經100%練成,叫大家期待。她們又表示之前因在排舞室練習受樓底所限,所以有好多抬起動作都是今天第一次試:「因為唔夠高,抬起就會頂頭,要就住,第一次喺依個場就可以排晒。」阿Sa又表示練舞練到周身瘀:「對腳瘀晒,我影咗張相Send畀排舞師,點知佢攞咗做Wallpaper,真係好變態。」她們又表示今次排的舞會在倒數後跳,問到可會擔心倒數會同2004年開騷一樣有音響小意外?兩人即說:「啋過你,逢凶化吉!」

想請同期組合做嘉賓

談到今次開騷可會性感登場?兩人表示尚未見到開騷的衫:「會去試啲衫,依家暫時只見過一件。(好性感?)見仁見智啦,可以我依家都會有人覺得我性感架。」兩人又講到要諗演唱會嘉賓最令人頭痛,一來難就期,二來又受「條件」限制:「有啲一早就話咗嚟唔到,有啲臨時先話唔得,同埋我哋今次請嘅都係同我哋同期嘅組合,而又未拆夥,所以人選本來就唔多。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!