掃呢頁CODE去手機

2015年12月20日 星期日

Kelly V到落肚臍:結咗婚好似勁啲 __,Kelly,陳慧琳,

KellyV到落肚臍:結咗婚好似勁啲榮升「星媽」的天后陳慧琳(Kelly)前晚於紅館開騷,換上DeepV開到落肚臍的貼身性感舞衣,扭腰又擘髀自摸「誘惑」觀眾,連表演嘉賓張家輝亦笑問:「有冇搵泥膠抆住,驚佢攝親?」採:音樂組文:專案組Kelly再踏紅館舞台,以超性感舞衣加自摸舞步回饋歌迷。張家輝擔任嘉賓,現場放笑彈掀起高潮。Kelly與大頭公仔舞蹈員「比舞」。「肩」靚之餘,Kelly還輕晒美腿。蝦餃 ...


榮升「星媽」的天后陳慧琳(Kelly)前晚於紅館開騷,換上Deep V開到落肚臍的貼身性感舞衣,扭腰又擘髀自摸「誘惑」觀眾,連表演嘉賓張家輝亦笑問:「有冇搵泥膠抆住,驚佢攝親?」採:音樂組 文:專案組

Kelly再踏紅館舞台,以超性感舞衣加自摸舞步回饋歌迷。

張家輝擔任嘉賓,現場放笑彈掀起高潮。

Kelly與大頭公仔舞蹈員「比舞」。

「肩」靚之餘,Kelly還輕晒美腿。

蝦餃仔捧着一大盒爆谷,與父親Alex往睇戲。

Kelly於個唱上多番感觸眼紅紅。

陳慧琳一連9場《陳慧琳let's celebrate!世界巡迴演唱會》前晚在紅館開鑼,相隔近8年再度開演唱會的她,魅力不減當年!她穿上紅黑閃爍貼身舞衣又唱又跳揭開序幕,連唱幾首快歌後,即唱出經典慢歌如《風花雪》及《有福氣》等,更表示除了歌唱事業,電影對她亦同樣重要,一度口震震講到想喊。

張家輝蝦碌甩嘴

出名是打底王的Kelly,在台上大解放,換上性感黑色超Deep V貼身Jump Suit,將弗爆身材表露無遺,Deep V更開到落肚臍位置,令人眼前一亮,觀眾不禁即場尖叫。於舞台Solo的Kelly雖貴為媽咪,但跳舞時出動三招「誘惑」觀眾——趷籮、扭腰、擘髀自摸做到足,之後與多位舞蹈員起舞,又笑笑口問觀眾:「好唔好睇?我仲得唔得呀?呢Part都排得辛苦!」擔任音樂總監的雷頌德亦忍不住大讚勁,Kelly則搞笑地說:「結咗婚好似勁啲(指體力)。」

與Kelly分屬同門的張家輝擔任表演嘉賓上台,Kelly識做地大讚他的新片《陀地驅魔人》票房收得,家輝聞言即「取笑」Kelly太性感:「唔夠你演唱會勁,你個Deep V開到落肚臍!有冇搵泥膠抆住?驚佢(肚臍)攝親!」Kelly爆笑回應:「下面搽白花油驅風。」二人的對話引來連場笑聲,家輝又自爆多年前曾考無綫舞蹈員訓練班,Kelly即問:「咁點解過咗亞視?」令家輝當場語塞。最後Kelly將舞台交給家輝,家輝搞笑Hard Sell《陀》片,隨即唱出主題曲,但卻蝦碌突然忘記歌詞甩嘴,他尷尬地說:「再嚟過,唔好意思,我好完美主義!」再度獻唱時,博得現場觀眾歡呼加油!

老公湊仔食爆谷

Kelly忙開騷,老公劉建浩(Alex)則負責照顧兒子,昨日Alex帶同大仔劉昇(蝦餃仔)現身尖沙咀一間戲院睇戲,雖然原先不欲拍照,但Alex後來亦大方應要求與蝦餃仔合照,問到蝦餃仔有否看媽媽的演出?可愛的他捧着爆谷說:「有睇。好好食。」盡顯童真。

Kelly再踏紅館舞台,以超性感舞衣加自摸舞步回饋歌迷。

張家輝擔任嘉賓,現場放笑彈掀起高潮。

Kelly與大頭公仔舞蹈員「比舞」。

「肩」靚之餘,Kelly還輕晒美腿。

蝦餃仔捧着一大盒爆谷,與父親Alex往睇戲。

Kelly於個唱上多番感觸眼紅紅。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!