掃呢頁CODE去手機

2016年1月12日 星期二

寸周子揚唔善良 27歲何傲兒暗示係處女 __,周子揚,傲兒,何傲兒,

同舊愛周子揚爆出風波後,何傲兒昨日首度現身,仲暗示27歲嘅自己仲係處女之身。next1/1pre何傲兒今日悉心打扮出席活動。next1/1pre不過睇真啲,佢件衫原來係偽透視,唓!next1/1pre何傲兒即席寫揮春,仲寫「笑口常開」,會唔會又係意有所指呢?next1/1pre何傲兒坦言上一段感情令佢唔開心。next1/1pre何傲兒話佢對男友嘅要求係真誠、善良同專一,咁講有啲嘢喎。next1/1 ...


同舊愛周子揚爆出風波後,何傲兒昨日首度現身,仲暗示27歲嘅自己仲係處女之身。

next 1/1 pre

何傲兒今日悉心打扮出席活動。

next 1/1 pre

不過睇真啲,佢件衫原來係偽透視,唓!

next 1/1 pre

何傲兒即席寫揮春,仲寫「笑口常開」,會唔會又係意有所指呢?

next 1/1 pre

何傲兒坦言上一段感情令佢唔開心。

next 1/1 pre

何傲兒話佢對男友嘅要求係真誠、善良同專一,咁講有啲嘢喎。

next 1/1 pre

何傲兒插花時個表情咁肉緊嘅。

next 1/1 pre

何傲兒話同周子揚九月份開始已經冇聯絡。

next 1/1 pre

佢仲話已經出咗律師信畀對方。

next 1/1 pre

何傲兒講到同林建名(圖)嘅緋聞時好勞氣。

next 1/1 pre

何傲兒去年九月與周子揚分手後,周子揚在聖誕節期間突爆大鑊,指遭何父施壓被迫分手,更聲稱Lily家姐何傲芝曾向他苛索20萬元生活費。Lily與何傲芝曾就周子揚的指控發聲明,明寸對方言論是「最好的聖誕禮物」,惟當時周子揚企硬揚言不怕控告!上周五(八日),周子揚突轉口風,自稱當時「激動咗」,又聲稱與何家關係之前十分良好,可說峰迴路轉!

認以後要帶眼識人

周子揚突改口風,明顯與Lily的升級反擊有關!昨日Lily在風波後首次公開露面,出席商場花展活動,期間與黃智雯一同插花及寫揮春,心情似乎未受影響。Lily受訪時透露這次風波令她有感要保護家人,故上周她與家姐何傲芝已向周子揚發出律師信,目的是希望他可以公開道歉:「寄咗幾日,佢應該收到。(寄去公司定屋企?)屋企。(出律師信最終目的?)想佢公開道歉。(限期?)細節方面唔講,已經交咗畀律師處理。(之後帶眼識人?)係(你哋仲有冇聯絡?)由九月份開始冇聯絡,最唔開心係影響我成家人,係最唔舒服。(你哋拍咗拖幾耐?)拍咗一段時間。(佢突然轉口風!)我唔知點解佢會咁講!」

「我守住好多嘢」

自言是虔誠天主教徒的她,自爆獲身邊教友支持,言談間暗示27歲的她還是處女之身:「我都仲係好虔誠嘅天主教徒,守住好多嘢。(守身如玉?)守住好多嘢,好多教規。(係咪因為性方面而分手?)我份人好專一,周生最清楚。爸爸教我做人要有口德,呢個係你自己嘅修為。」

聞林建名緋聞勁勞氣

提到與老闆林建名的緋聞,她勞氣地說:「我想講林生同佢屋企人精神上好支持我,我同林生係上司同工作上關係,上次我加盟新公司佢送畀我粒鑽石,只係Sponsorship(贊助),如果係幾百萬嘅話我都唔使做得咁辛苦呢樣都好影響我。」在台上的亦她希望今年可以找到真命天子:「都係呀!希望是非遠離我。(男友條件係咪要有錢?)真誠、善良、專一,我想講我係幾唔開心,我覺得唔係事實就唔需要去澄清,但由聖誕到依家,件事發到咁大,我係有責任去捍衞我屋企人。」何傲芝昨日透過電話回應時指,妹妹的感情事讓妹妹去回應,相信妹妹沒有針對任何人或事,亦絕無幻想。

周子揚認之前衝動

周子揚則承認已收到傲兒及其胞姊何傲芝的律師信,並多次表示希望盡快平息事件,他說:「唔回應咁多喇!交畀律師處理。(後悔之前激動爆料?)可能係累積同抑壓太耐有感而發,我承認激動咗!我哋曾經有段美好感情,但因為係公眾人物,要畀晒全港人睇,咁唔健康!」對於傲兒暗示有人有第三者,子揚澄清一直沒有劈腿:「冇第三者!我到依家仲係單身!」提到傲兒表示自己是天主教徒嚴守教條,問子揚兩人是否沒有親熱行為?他說:「吓?呢啲都要講?太尷尬喇!(分手原因之一?)唔關事,我哋係正常男女朋友,絕對唔係呢啲問題,不嬲感情好好,分手係因為各方面壓力。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!