掃呢頁CODE去手機

2016年1月25日 星期一

黃家四姊妹!黃心穎自爆花名叫「小B」 __,心穎,小B,黃心穎,

黃家四姊妹!next1/1pre心穎生日,成家人同佢慶祝!next1/1pre心穎自爆叫小B,不過佢話係屋企人先叫得。next1/1pre藝人黃心穎身為家中幼女,三位姐姐與父母都對她如珠如寶,前日(23日)是心穎BB的27歲生日,不過正日生日,心穎都要忙住工作,昨日終於有機會與最愛的家人齊齊慶生,她上載與父母及三個姐姐等的大合照,溫馨到爆!另外心穎亦大晒四姊妹合照,心穎留言:「由細到大佢地(哋)都 ...


黃家四姊妹!

next 1/1 pre

心穎生日,成家人同佢慶祝!

next 1/1 pre

心穎自爆叫小B,不過佢話係屋企人先叫得。

next 1/1 pre

藝人黃心穎身為家中幼女,三位姐姐與父母都對她如珠如寶,前日(23日)是心穎BB的27歲生日,不過正日生日,心穎都要忙住工作,昨日終於有機會與最愛的家人齊齊慶生,她上載與父母及三個姐姐等的大合照,溫馨到爆!

另外心穎亦大晒四姊妹合照,心穎留言:「由細到大佢地(哋)都叫我小B (家人專屬,你地(哋)就唔好叫我小b喇),所以this is the perfect gift, love the card n cake too! thanks sis」有個靚靚粉色系生日蛋糕食,又有最愛嘅家人陪伴,小B點會唔開心到笑呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!