掃呢頁CODE去手機

2016年1月25日 星期一

葡萄!絕世好老闆准員工今放寒假 __,

有團購公司准許員工今日放「寒假」,獲大讚為好老闆。(互聯網)next1/1pre放完周末又到BlueMonday「憂鬱星期一」,仲要遇著罕見的超級寒流,一眾打工仔冒冷上班,世上竟有如此體貼的老闆,「雪中送炭」允許員工放假一天,隨即被吃飽葡萄的網民大讚是好老闆,真令人妒忌!「GroupBuyer團購家」在其facebook專頁指,由於持續低溫,宣布員工今日可毋須上班工作,更細心叮囑大家要着多件衫,保 ...


有團購公司准許員工今日放「寒假」,獲大讚為好老闆。(互聯網)

next 1/1 pre

放完周末又到Blue Monday「憂鬱星期一」,仲要遇著罕見的超級寒流,一眾打工仔冒冷上班,世上竟有如此體貼的老闆,「雪中送炭」允許員工放假一天,隨即被吃飽葡萄的網民大讚是好老闆,真令人妒忌!

「Group Buyer團購家」在其facebook專頁指,由於持續低溫,宣布員工今日可毋須上班工作,更細心叮囑大家要着多件衫,保重身體,如有需要依然可回公司工作,不過約了客戶的,則請依舊赴約,如有任何疑問,仲可以向所屬經理查詢。

真唔真?有該公司員工即留言,表明心跡,「好老闆是真的」,有人更大讚,「老闆萬歲,真。開心!!!」不過就有網民「突破盲點」,猜測其實老闆是試探哪位員工肯為公司「赴湯蹈火」,嚴寒天氣都肯返工。

網民有話說

Wendy Tam:好老闆,抵讚!

Teresa Lai:你有冇見過老板叫員工因天氣凍休息,有呀,真係有,我見過!

Henry Chow:其實老闆試緊邊個員工會肯為公司赴湯蹈火,嚴寒天氣都肯返工,順勢過年前炒埋聽日冇返工嘅員工。

May Wan:因為老闆都係人,怕凍架!

MoniQue Fung:唔該叫埋我老闆都仿效咁有人情味嘅事!!

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!