掃呢頁CODE去手機

2016年1月23日 星期六

Hot Talk:【致敬】無手乒將勁抽得!「一哥」馬龍喪LIKE __,

(互聯網圖片)next1/1pre(互聯網圖片)next1/1pre(互聯網圖片)next1/1pre與馬龍交手(互聯網圖片) next1/1pre伊巴謙哈馬杜(IbrahimHamato)係埃及傷殘乒乓球名將,佢喺10歲時因為一次意外冇咗雙臂,不過熱愛乒乓波嘅佢點都唔肯放棄呢個興趣,最終搵到打返乒乓波嘅方法──用腳開波、用口咬住波板打!唔係講笑,你同我同伊巴謙哈馬杜比賽想贏都幾難!呢位埃及之星曾 ...


(互聯網圖片)

next 1/1 pre

(互聯網圖片)

next 1/1 pre

(互聯網圖片)

next 1/1 pre

與馬龍交手(互聯網圖片) 

next 1/1 pre

伊巴謙哈馬杜(Ibrahim Hamato)係埃及傷殘乒乓球名將,佢喺10歲時因為一次意外冇咗雙臂,不過熱愛乒乓波嘅佢點都唔肯放棄呢個興趣,最終搵到打返乒乓波嘅方法──用腳開波、用口咬住波板打!唔係講笑,你同我同伊巴謙哈馬杜比賽想贏都幾難!呢位埃及之星曾於2011年及2013年兩度奪得非洲錦標賽冠軍,佢同多位乒壇巨星包括中國的王皓、日本的水谷隼及白俄羅斯的薩姆索洛夫都比試過,世界一哥馬龍同佢打完波都話難以置信,大讚對方打得超好!伊巴謙哈馬杜自己就講過:「所謂的缺陷不是失去手或腳,而是缺少一份堅持去做你想做的事。」想做,就盡力去做,咁先無悔呀!

其實今年9月有呢項比賽,早前有影片在網上流傳,近期再被美國媒體關注,更在網絡上成為熱話,這部影片的標題更放上「Never Say Never Again」,與伊巴謙哈馬杜看待生命的態度相當貼切,很多網民留言表示對佢極高的尊敬,「真是難以用言語形容!」、「天啊!他不只是打球,還能夠跟一般人比拚!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!