掃呢頁CODE去手機

2016年1月3日 星期日

Kay逼爆上圍吸睛 __,Kay,謝安琪,

■Kay前晚以黑色露肩長裙出席吒咤頒獎禮,鞠躬致謝時盡現豐滿上圍(小圖)。前晚謝安琪(Kay)穿上黑色Moschino露肩長裙出戰「吒咤」,前面看平平無奇,但換換角度或阿Kay只需輕輕烏身,便會強力感受到其逼爆立體上圍效果。事後問Kay,她即尷尬地表示:「哎呀!你哋成日留意人哋呢啲嘢,我都唔知點答,我從來嘅重點唔係身形,而係內涵派別嘅!」■祖兒失「我最喜愛女歌手」獎,慶功時她表示因頭痛才沒有笑容。 ...




其他影片:>>






前晚謝安琪(Kay)穿上黑色Moschino露肩長裙出戰「吒咤」,前面看平平無奇,但換換角度或阿Kay只需輕輕烏身,便會強力感受到其逼爆立體上圍效果。事後問Kay,她即尷尬地表示:「哎呀!你哋成日留意人哋呢啲嘢,我都唔知點答,我從來嘅重點唔係身形,而係內涵派別嘅!」

■祖兒失「我最喜愛女歌手」獎,慶功時她表示因頭痛才沒有笑容。

至於奪得「叱咤樂壇女歌手」金獎的容祖兒,前晚則以一襲Valentino大露背鮮紅長裙亮相,同樣十分搶眼。對於對手Kay奪得「我最喜愛女歌手」獎,祖兒事後被問到有否不開心,她說:「我冇唔開心,你哋係咪覺得我冇乜笑容,我坐咗全晚喺台前欣賞節目,但其實我個頭有啲痛。」

採訪:王連連、曹家誠

攝影:仇志德


鍾意就快D Share啦!