網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月21日 星期日

四地最遲!娜姐首場澳門騷22:30開始 __,娜姐,周秀娜,

愈唱愈遲!next1/1pre娜姐之前喺日本台灣同香港開騷都冇咁遲。next1/1pre仲有一樣嘢不變嘅係,個舞台依然咁正。next1/1prenext1/1pre美國流行樂壇女王麥當娜(Madonna)出名例遲,首場香港演出遲了2小時15分鐘,直到晚上10時15分才開始,而尾場就乖乖地於晚上9時26分開始,雖然都係遲,但都叫咗「有進步」。而今次娜姐喺澳門開騷,又再延遲至夜晚10時30分先開始,打 ...


愈唱愈遲!

next 1/1 pre

娜姐之前喺日本台灣同香港開騷都冇咁遲。

next 1/1 pre

仲有一樣嘢不變嘅係,個舞台依然咁正。

next 1/1 pre
next 1/1 pre

美國流行樂壇女王麥當娜(Madonna)出名例遲,首場香港演出遲了2小時15分鐘,直到晚上10時15分才開始,而尾場就乖乖地於晚上9時26分開始,雖然都係遲,但都叫咗「有進步」。而今次娜姐喺澳門開騷,又再延遲至夜晚10時30分先開始,打破咗娜姐港台日嘅紀錄,果然係今日的我打倒昨日的我!

演唱會一開始,一如過往多場咁,先以第一部分歌曲《Iconic》會歌迷,娜姐現身前,現場播放與前重量級拳王泰臣(Mike Tyson)合演的短片,為fans warm up。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!