掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

張國榮:陳年恩怨 張國榮寸800萬周星馳遲埋位 __,周星馳,張國榮,

呢單陳年恩怨,真係好Juicy!next1/1pre張國榮當年嘅片酬,竟然低周星馳505萬,真係好令人意外。next1/1pre更厲害嘅係,張國榮雖然知周星馳片酬高自己一大截,但佢冇同好友兼導演高志森詐型。next1/1pre直到煞科宴周星馳掛住食鮑魚遲埋位,張國榮先爆seed寸對方,果然厲害。next1/1pre張國榮VS周星馳呢啲經典高手過招場面,真係令人懷念。next1/1pre張國榮向來係 ...


呢單陳年恩怨,真係好Juicy!

next 1/1 pre

張國榮當年嘅片酬,竟然低周星馳505萬,真係好令人意外。

next 1/1 pre

更厲害嘅係,張國榮雖然知周星馳片酬高自己一大截,但佢冇同好友兼導演高志森詐型。

next 1/1 pre

直到煞科宴周星馳掛住食鮑魚遲埋位,張國榮先爆seed寸對方,果然厲害。

next 1/1 pre

張國榮VS周星馳呢啲經典高手過招場面,真係令人懷念。

next 1/1 pre

張國榮向來係講義氣嘅人,所以高志森一游說佢復出,佢就二話不說答應。

next 1/1 pre

仲為咗畀面高志森,自動減五萬片酬。

next 1/1 pre

另外,原來張曼玉呢個經典造型,都係要靠張國榮幫口,Maggie先肯着戲服。

next 1/1 pre

《家有囍事》啲經典場面,真係十隻手指數唔晒。

next 1/1 pre

巴黎鐵塔反轉再反轉。

next 1/1 pre

張國榮同毛舜筠嘅演出,至今讓人津津樂道。

next 1/1 pre

導演高志森執導《家有囍事》已事隔24年,不過他指對於拍攝情景仍歷歷在目。他大爆當年用300萬利誘張國榮(哥哥)「復出」,哥哥更大方表示只袋295萬。高志森坦言事後「一步一驚心」,皆因怕被哥哥知道周星馳片酬800萬,豈料在煞科當日,因周星馳顧住食鮑魚,哥哥竟爆出一句:「個800萬仲未埋位呀!」高志森才知道原來一早「穿煲」。

張國榮當年宣布退出娛樂圈移居加拿大,卻經不起高志森導演遊說,出山接拍《家》片,當年創下近5千萬票房。該片近日推出復刻版,於猴年賀歲片檔「分一杯羹」。有消息指當年哥哥片酬低於周星馳一半,高導接受電話訪問坦承:「原本係黃百鳴、林子祥拍哥哥,但林子祥因家事辭演,最終黃百鳴用咗800萬請周星馳接棒,佢就同我講要用300萬以下游說哥哥。哥哥答應之餘仲大方同我講收295萬,淨番嘅5萬係畀面你嘅。當我知道兩位巨星片酬相差咁遠,都驚畀哥哥詐型,開工擔心有說話聽,但一直都冇喎,直至煞科嗰日,周星馳掛住食鮑魚未埋位,哥哥先講咗一句:『個800萬仲未埋位呀!』」

警察傍實剪片

當年因配合韓國市場需要,哥哥拍了一幕揸槍戲卻從未在港曝光,復刻版內終「得見天日」,高導謂:「我都係幾日之前先第一次睇呢場戲,當年係動作導演操刀拍嘅,我就因為發生轟動一時嘅『搶菲林事件』,由3名警察陪同下日以繼夜咁剪片,嗰3位仁兄算《家》片第一批觀眾,佢哋邊睇邊笑到哈哈聲。」高導又大讚哥哥的演出絕對不止295萬:「嗰日入戲院睇復刻版,哥哥同毛舜筠嘅化學作用令觀眾笑到停唔到,反應比當年更甚。」

氹掂曼玉上彈

至於黃百鳴,亦大讚哥哥當年是劇組的靈魂人物:「記得張曼玉有個愛美神導彈造型,去到現場佢竟然唔肯着戲服,大家煩緊嘅時候,哥哥同我講:『等我搞掂佢啦』,終於擺平咗件事。哥哥份人真係冇得彈,大方又親切。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!