掃呢頁CODE去手機

2016年2月2日 星期二

哭別亞視 張家瑩:離開係迫不得已 __,張家瑩,亞視,

張家瑩今日返亞視派散水餅。next1/1pre張家瑩喺亞視門口影相留念。next1/1pre兩盒餅就夠派喇?next1/1pre張家瑩講到喊晒口。next1/1pre張家瑩話離開亞視都係迫不得已。next1/1pre亞視藝人張家瑩今日約滿,下午三時二十五分現身亞視派散水餅的她,被問心情如何,她坦言不捨,表示自己一直堅持,就是為了避開最後一天,她說:「冇辦法,一直得唔到公司回覆。(預支六個月糧嘅事? ...


張家瑩今日返亞視派散水餅。

next 1/1 pre

張家瑩喺亞視門口影相留念。

next 1/1 pre

兩盒餅就夠派喇?

next 1/1 pre

張家瑩講到喊晒口。

next 1/1 pre

張家瑩話離開亞視都係迫不得已。

next 1/1 pre

亞視藝人張家瑩今日約滿,下午三時二十五分現身亞視派散水餅的她,被問心情如何,她坦言不捨,表示自己一直堅持,就是為了避開最後一天,她說:「冇辦法,一直得唔到公司回覆。(預支六個月糧嘅事?)一直都有傾,搵妥協方法,希望公司預支都係想保障自己,好唔捨得。」她表示入行8年,有6年多都在亞視度過。

她又回憶當年第一日踏入亞視的情景:「第一日嚟就係申請參加亞姐,自己好怕醜,同媽咪互相推搪邊個交表。」最後一天出現在亞視的她,直言:「好多嘢想同同事講,見得幾多得幾多。」

望7日內攞齊欠薪

被問12月的薪金是否已收到,她說:「到咗,係差1月,今日last day,係要7日內畀我。(公司畀到?)畀唔到都要畀,法律上係要7日內找數,希望順利,大家好嚟好去。」

談到亞視被惡搞改圖,指明天晚上7時結業,家瑩表示沒有收到,至於會否心噏,她先哽咽答心噏,繼而流淚謂:「好唔捨得,無諗過咁樣last day走,喺度好多開心嘢,經歷多,好多難忘事,同事知我last day叫我加油,我走都係迫不得已。」又謂無論亞視何時結業,都希望亞視好。

離開多路數

至於有沒有其他公司向她招手,她說:「有,經理人公司,電影,模特兒公司都有,3-4間,依家要認真考慮,睇吓呢一年點發展。」結束訪問後,家瑩向記者表示:「真係忍唔住,我以為我可以好瀟灑咁走。」又請記者用她的手機,幫她在亞視門口拍照留念。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!