掃呢頁CODE去手機

2016年2月21日 星期日

【同「的士」有緣】阿Sa冧爆姚子羚有米男友 夜場攬腰挨身挨勢 __,阿Sa,姚子羚,蔡卓妍,

美國樂壇天后麥當娜前晚唱到澳門,首場騷吸引眾港星過江撐場,去年狠撇舊愛陳偉霆的蔡卓妍(阿Sa),現年33歲的她仍然在找尋真命天子,雖然在Twins個唱上獲老闆楊受成世姪送99支紅玫瑰示愛,但阿Sa卻堅稱對方是粉絲,噚晚冇拖拍嘅阿Sa同古巨基夫婦同行睇娜姐個唱,但場內場外卻孖姚子羚嘅有米男友鄭子邦黐實玩。早前被愛犬噬傷面嘅姚子羚跟男友鄭子邦睇騷,兩人初時見到記者避鏡頭,外號「的士邦」嘅鄭子邦係的士行 ...




其他影片:>>






美國樂壇天后麥當娜前晚唱到澳門,首場騷吸引眾港星過江撐場,去年狠撇舊愛陳偉霆的蔡卓妍(阿Sa),現年33歲的她仍然在找尋真命天子,雖然在Twins個唱上獲老闆楊受成世姪送99支紅玫瑰示愛,但阿Sa卻堅稱對方是粉絲,噚晚冇拖拍嘅阿Sa同古巨基夫婦同行睇娜姐個唱,但場內場外卻孖姚子羚嘅有米男友鄭子邦黐實玩。早前被愛犬噬傷面嘅姚子羚跟男友鄭子邦睇騷,兩人初時見到記者避鏡頭,外號「的士邦」嘅鄭子邦係的士行太子爺,家族資產逾億,佢同丁子高合作開齋舖,故跟圈中人熟稔,入場後姚子羚同男友各自跟友人吹水,狠飛「的士陳」陳偉霆嘅阿Sa,於場內同「的士邦」吹不停甚為投契。完騷後約凌晨12時30分,眾星轉場去新濠影滙嘅Pacha繼續after party,楊千嬅夫婦、任達華夫婦,鄭希怡夫婦、關智斌、阿Sa陸續現身,「的士邦」同女友姚子羚一齊去After Party,但場內卻密密黐實阿Sa玩。開頭拎住酒杯嘅阿Sa只同友人吹水,齋望舞池但就唔落場跳舞,「的士邦」趁機埋身撩佢傾偈,用熱情徹底融化咗阿Sa,越飲越high嘅阿Sa成晚同佢形影不離,喺強勁音樂下兩人頻頻咬耳仔耳鬢廝磨,傾到興起「的士邦」更向阿Sa攬腰,進擊嘅阿Sa就回敬迷魂踭,將手踭搭喺佢膊頭上面,成個人挨喺「的士邦」身上投懷送抱。之後阿Sa助手發現有人影相,佢哋就火速行秘道閃人。

噚晚阿Sa專登去澳門睇娜姐 阿Sa笑得好開心 (攝影:陳辰,楊浩賢)
阿Sa喺Party只係黐實鄭子邦 仲成個人挨落去 之後被攬腰都好受落
娜姐場內,阿Sa就同姚子羚同鄭子邦(戴冷帽者)一齊睇騷
鄭子邦入場前 鄭子邦同JM曾傳緋聞,桃花旺盛 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!