掃呢頁CODE去手機

2016年3月4日 星期五

蔡國威欠薪日使50蚊張家瑩靠老竇接濟 __,張家瑩,蔡國威,

亞視今日正式停播,張家瑩、筱靖、蔡國威及劉家蔥未知能否追回欠薪。<BR>蔡國威欠薪:3個月<br>現況:每日限花50元。
蔡國威欠薪日使50蚊張家瑩靠老竇接濟亞視今日正式停播,各藝人能否追回欠薪成疑,其中蔡國威生活就已經水浸眼眉,直指自己每日限使50蚊,猶如拎綜援!但同樣被亞視拖糧的筱靖和張家瑩卻不憂柴米,其中做生意百足咁多爪的筱靖更搞派米做慈善,名副其實「有米」之人!亞視今日正式停播,張家瑩、筱靖、蔡國威及劉家蔥未知能否追回欠薪。蔡國威欠薪:3個月現況:每日限花50元。亞視臨時清盤人昨晚決定遣散所有亞視員工,今日正 ...


蔡國威欠薪日使50蚊張家瑩靠老竇接濟

亞視今日正式停播,各藝人能否追回欠薪成疑,其中蔡國威生活就已經水浸眼眉,直指自己每日限使50蚊,猶如拎綜援!但同樣被亞視拖糧的筱靖和張家瑩卻不憂柴米,其中做生意百足咁多爪的筱靖更搞派米做慈善,名副其實「有米」之人!

亞視臨時清盤人昨晚決定遣散所有亞視員工,今日正式停播。各亞視員工頓時前途未明,即使有人一早及時「跳船」,但他們能否向亞視追回欠薪亦是未知之數。啟動僱員條例「10A」自動遣散接近1個月的蔡國威,經濟情況已捉襟見肘,連飲食都要逐蚊計:「盡量都自己煮,每日都限住使50蚊!」相當於綜援家庭每日開支。自言朝早食烚蛋、麥皮的蔡國威表示會拖到下午茶時段先食午餐:「夜晚就搵人請,尋晚就林建明負責,今晚就圈外朋友請。」打算賣車開源節流的他亦指座駕仍未售出,只好停止揸車來慳油錢。

蔡國威昨晚接受電話訪問直言,亞視宣布解散員工是意料中事:「一間咁專業嘅公司,如果唔係有真憑實據知道呢間冇錢,係唔會做出咁嘅決定。」在亞視工作多年的他直言亞視落得如此下場實在不捨,但認為這個決定是好事,好讓員工清醒過來。至於會否回亞視見證結束的一刻?他說:「我唔會返去,亦唔會MON住個電視睇住佢熄機,真係好唔捨得,望住佢熄機嗰一刻會好痛!」

張家瑩欠薪:1個月<br>現況:開餐廳、袋富貴爸過萬元零用。
  • 張家瑩欠薪:1個月

    現況:開餐廳、袋富貴爸過萬元零用。
劉家蔥欠薪:4個月<br>現況:食老本、靠老婆收入。
  • 劉家蔥欠薪:4個月

    現況:食老本、靠老婆收入。
筱靖欠薪:1個月<br>現況:開餐廳、搞慈善派米。
  • 筱靖欠薪:1個月

    現況:開餐廳、搞慈善派米。
蔡國威靠黐朋友餐度日。
  • 蔡國威靠黐朋友餐度日。

劉家蔥食「老婆」本

而幫亞視拍兒童節目《我們這一家》的劉家蔥就被亞視拖足4個月糧,合共總計約17萬,惟有靠外出登台、主持工作來應付生活開支,他說:「依家都動用緊積蓄,好彩老婆都有收入。」他又指8歲的囡囡十分生性,都知亞視冇出糧:「之前每年都去兩三次旅行,但佢依家都冇開聲問我。」

雖然有人水浸眼眉,但亦有人唔憂柴唔憂米,生意仲愈做愈大。亞姐出身的筱靖表示即使亞視欠她1個月人工,經濟亦不成問題,更請得起經理人幫手接騷接Job。除搞咖啡全國代理外,筱靖更有份開德國餐廳:「嚟緊都會做埋德國啤酒代理,賺錢就呢啲。今年項目比較多,日日都忙到暈。」她更指自己與幾位新城DJ搞慈善機構,既探訪又派米,實屬「有米」之人。

而同為亞姐出身的張家瑩就表示,雖然亞視仍欠他1個月薪金,但她有個富貴爸爸為自己開水喉,更謂:「以前喺亞視做時,Daddy都會畀錢我,更何況依家?」又謂現在跟爸爸食飯,對方不但會爭埋單,更會塞過萬蚊零用錢給她:「以前都會拎亞視份糧去頂車位嘅錢,每個月都要4,900蚊。」現在她就打算用登台工作的酬金補貼車位租金。有經營日本、泰國餐廳的張家瑩又表示正有娛樂公司找她簽約,事成後希望能令事業再上軌道。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!