掃呢頁CODE去手機

2016年3月4日 星期五

否認戀大律師 陳庭欣保留發展關係 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣話同大律師唐偉倫係好朋友。next1/1pre陳庭欣話依家同翟威廉嘅關係同以前一樣。next1/1pre陳庭欣話感情生活好穩定。next1/1pre不過又保留同唐偉倫嘅發展機會。next1/1pre陳庭欣澄清唔知唐偉倫有女朋友。next1/1pre翟威廉(資料圖片)next1/1pre藝人陳庭欣(Toby)於電視城出席無綫劇《公公出宮》祝捷會,陳庭欣近日傳搭上大律師唐偉倫,更激嬲對方模特兒女 ...


陳庭欣話同大律師唐偉倫係好朋友。

next 1/1 pre

陳庭欣話依家同翟威廉嘅關係同以前一樣。

next 1/1 pre

陳庭欣話感情生活好穩定。

next 1/1 pre

不過又保留同唐偉倫嘅發展機會。

next 1/1 pre

陳庭欣澄清唔知唐偉倫有女朋友。

next 1/1 pre

翟威廉(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人陳庭欣(Toby)於電視城出席無綫劇《公公出宮》祝捷會,陳庭欣近日傳搭上大律師唐偉倫,更激嬲對方模特兒女友Candice,與翟威廉傳足多年緋聞的Toby,被問到跟威廉現時的關係?她說:「同之前一樣,感情生活好穩定,冇改變,自己都好低調。(同佢乜關係?)好好好好嘅朋友關係。」

她澄清跟唐偉倫乃好朋友,不清楚對方有否女朋友,更不知Candice是否其女友,若然是,她亦希望女方不要誤會,並謂:「睇戲都係普通朋友會做嘅嘢,冇任何親密行為亦保持距離。」提到被指於男方寓所過夜,更自拍「床照」兼上載對方愛犬相上網,是否宣示主權?Toby沒好氣說:「我成日擺自拍相上網,唔好求其攞隻狗就話人哋養隻狗。」不過,她坦承跟大班朋友上過對方家開派對,但強調絕無「借宿一宵」或「共度春宵」,皆因要回家服侍鸚鵡:「我每晚都要返屋企幫雀仔按摩。」跟唐偉倫有否發展機會?她卻有所保留:「唔知,自己冇辦法預測未來。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!